Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Έλληνας τραγουδιστής λίγο πριν το γάμο του: Σώθηκα από θαύμα από τροχαίο


Ο γνωστός Έλληνας τραγουδιστής που είχε καιρό να εμφανιστεί στα τηλεοπτικά και τον είδαμε πριν λίγο καιρό στα Καρντάσιανς, μίλησε για το ατύχημα που παραλίγο να του κόστιζε τη ζωή και προανήγγειλε τον γάμο του που θα γίνει πολύ σύντομα.


Ο Τριαντάφυλλος περιέγραψε στο περιοδικό ΕΓΩ!Weekly τις δύο πιο επικίνδυνες εμπειρίες της ζωής του, όπου γλίτωσε τον θάνατο στο τσακ. «Είχα ένα αυτοκινητικό ατύχημα. Σώθηκα από θαύμα. Και από αεροπλάνο έχω σωθεί.» είπε όταν ρωτήθηκε αν έχει κινδυνεύσει ποτέ και συνέχισε λέγοντας ότι «Ταξιδεύαμε στο εξωτερικό για μια συναυλία. Συναντήσαμε ακραία καιρικά φαινόμενα και χάλασε το ραντάρ. Ο πιλότος είδε ξαφνικά ότι μπροστά υπήρχε ένα βουνό. Τελευταία στιγμή κατάφερε να σηκώσει το αεροσκάφος και να αποφύγουμε τη σύγκρουση».

Στη συνέχεια μίλησε για πιο ευχάριστα πράγματα, όπως τη γυναίκα της ζωής του, τα όνειρα του για παιδιά και τον επικείμενο γάμο του. «Ονειρεύομαι να ξυπνάω το πρωί και να ακούω τις φωνούλες και τα γέλια των παιδιών μου. Είναι το ομορφότερο πράγμα. Θέλω να κάνω τρία παιδιά.» είπε σε ερώτηση για το αν σκέφτεται να κάνει οικογένεια και μίλησε γεμάτος έρωτα για την σύντροφο του.

«Είναι καταπληκτική. Είναι όμορφη, μορφωμένη, με προσέχει και με περιποιείται. Ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα δεν φανταζόμουν μια τέτοια γυναίκα πλάι μου. Είναι σαν να κέρδισα το τζόκερ. Όπου να ’ναι, έρχεται ο γάμος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...