Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Αντώνης Καφετζόπουλος: Είμαι σε μόνιμη κάτω βόλτα και σε μόνιμη κατάθλιψη

«Έχουμε και ένα ιστορικό στην οικογένειά μας, είναι κληρονομικό»


Για την κατάθλιψη αλλά και τη βοήθεια που έχει ζητήσει από ειδικό μίλησε ο ηθοποιός Αντώνης Καφετζόπουλος στην εκπομπή "Joy".


«Είμαι σε μόνιμη κάτω βόλτα και σε μόνιμη κατάθλιψη. Έχουμε και ένα ιστορικό στην οικογένειά μας, είναι κληρονομικό. Όταν τα πράγματα έφταναν στο απροχώρητο, έκανα αυτό που πιστεύω ότι πρέπει να κάνουν όλοι οι άνθρωποι. Ζητούσα βοήθεια από κάποιον ειδικό. Να συζητήσω ή να μην διστάσω να πάρω και φάρμακα. Δεν έχω κάνει ποτέ ψυχανάλυση. Αλλά έχω μία τακτική σχέση με έναν ψυχίατρο, γιατί διαπίστωσα ότι δεν γινόταν αλλιώς, δεν αναγνώριζα τον εαυτό μου, ενδείξεις κλασικές της κατάθλιψης» είπε χαρακτηριστικά ο ίδιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...