Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Κατερίνα Παπουτσάκη: Ήμουν απογοητευμένη από σχέσεις και ήρθε ο Παναγιώτης

Δεν υπήρχε δεύτερη σχέση, κούμπωσαν όλα μέσα μου. Ήμουν έτοιμη γιατί ήμουν χορτασμένη στη ζωή μου, είπε η ηθοποιός


Για τις αλλαγές στη ζωή της μετά την δημιουργία οικογένειας με τον Παναγιώτη Πιλαφά, αλλά και την πρώτη φορά που ο γιος τους, Μάξιμος, την είδε επί σκηνής μίλησε η Κατερίνα Καραβάτου στην κάμερα της εκπομπής «Μες Στην Καλή Χαρά».


«Ήμουν έτοιμη να κάνω το "επόμενο βήμα" στη ζωή μου μ'έναν άνθρωπο. Ενώ αισθανόμουν ώριμη ήμουν ταυτόχρονα και απογοητευμένη από διάφορες σχέσεις που δεν οδήγησαν πουθενά και γενικότερα απ'τις σχέσεις και πως εξελίσσονται τελικά. Μετά ήρθε ο Παναγιώτης με τον οποίο αισθάνθηκα ότι όλα αυτά μπορούν να γίνουν πραγματικότητα. Δεν υπήρχε δεύτερη σχέση, κούμπωσαν όλα μέσα μου. Ήμουν έτοιμη γιατί ήμουν χορτασμένη στη ζωή μου. Αυτό που μας έλειψε είναι ίσως ότι δεν χαρήκαμε το "μεταξύ μας" πιο ανέμελα. Αν τα βάλεις, όμως, στη ζυγαριά δεν συγκρίνεται. Ο Μάξιμος  είναι αυτός που μας έχει ενώσει ακόμα περισσότερο πια, έχει περάσει σε άλλο επίπεδο η σχέση μας» δήλωσε η ηθποιός.

Αποκάλυψε, μάλιστα, πώς αντέδρασε όταν είδε για πρώτη φορά τον γιο της στις πρώτες θέσεις του θεάτρου: «Έχασα τα λόγια μου και τη χορογραφία. είχα το νου μου εκεί. Ήταν η πρώτη φορά που με έβλεπε. βούρκωσα και δεν μπορούσα να τραγουδήσω», δήλωσε η Κατερίνα Παπουτσάκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...