Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Κωνσταντίνος Αργυρός: Φλερτάρω τις θαυμάστριές μου

«Μου έχει τύχει, για παράδειγμα, να μου βάλουν στην τσέπη ένα χαρτάκι με τον αριθμό τηλεφώνου τους όπως έχει συμβεί να δώσω και εγώ το τηλέφωνο μου σε θαυμάστρια που μου άρεσε και είχε πολύ θετική ενέργεια»


Για το αν τον φλερτάρουν οι θαυμάστριές του, αλλά και το ότι και εκείνος  τις φλερτάρει και το θεωρεί πολύ υγιές μίλησε ο Κωνσταντίνος Αργυρός σε πρόσφατη συνέντευξή του σε εβδομαδιαίο περιοδικό.


«Δεν μου έχει συμβεί κάτι πολύ ακραίο, αλλά μου αρέσει να με φλερτάρουν οι θαυμάστριές μου, όπως μου αρέσει να τις φλερτάρω και εγώ. Μου έχει τύχει, για παράδειγμα, να μου βάλουν στην τσέπη ένα χαρτάκι με τον αριθμό τηλεφώνου τους όπως έχει συμβεί να δώσω και εγώ το τηλέφωνο μου σε θαυμάστρια που μου άρεσε και είχε πολύ θετική ενέργεια. Αλλά αυτά τα θεωρώ απόλυτα υγιή», είπε στο περιοδικό ΟΚ! ο νεαρός τραγουδιστής.

Αποκάλυψε δε ότι έχει τύχει να βγει ραντεβού με θαυμάστριά του, με την οποία τελικά έγιναν φίλοι, ενώ δήλωσε ότι έχει κλείσει ραντεβού και μέσω Facebook. «Έχει γίνει και αυτό, αλλά ούτε σε αυτή την περίπτωση προέκυψε κάποια σχέση. Στα 27 μου χρόνια έχω κάνει μόνο δύο μακροχρόνιες σχέσεις. Η μία κράτησε τέσσερα χρόνια και η δεύτερη περίπου τρία», σημείωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...