Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Σάντυ Κουτσοσταμάτη: Θέλουμε πολλά παιδάκια

«Ο Δημήτρης από το πρώτο ραντεβού μου έλεγε “ξέρεις και ξέρω”, ήταν πάρα πολύ σίγουρος πως θα πάει σοβαρά»


Για τη δεύτερη εγκυμοσύνη της, τα κιλά που πήρε, τα μυστικά της διατροφής της, αλλά και τη γνωριμία με τον σύζυγό της, Δημήτρη Εμμανουηλίδη, μίλησε η Σάντυ Κουτσοσταμάτη, καλεσμένη στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη, το απόγευμα της Τετάρτης. 


«Ο Δημήτρης από το πρώτο ραντεβού μου έλεγε “ξέρεις και ξέρω”, ήταν πάρα πολύ σίγουρος πως θα πάει σοβαρά. Πίστευε στη σχέση μας και στη συνέχεια άρχισα να πιστεύω κι εγώ, γιατί άκουγα διάφορα από πολλές πλευρές για εκείνον, για γυναίκες κλπ. Ευτυχώς τελικά τους διέψευσε όλους!», είπε μιλώντας για τη γνωριμία με τον σύζυγό της.

Όσο για τη δεύτερη εγκυμοσύνη της; «Θέλουμε πολλά παιδάκια, έτσι είχαμε πει τουλάχιστον. Δεν ξέρω μετά το δεύτερο αν θα λέω τα ίδια. Η χαρά είναι σίγουρα μεγάλη, αλλά υπάρχει και κούραση. Δηλαδή εγώ κουράστηκα πάρα πολύ με τη μικρή – είμαι και λίγο υπερβολική, θέλω να τα κάνω όλα εγώ. Νιώθω ότι δεν έχω επιλογή σε αυτό το κομμάτι, νιώθω ενοχές αν δεν το κάνω», σημείωσε η Σάντυ Κουτσοσταμάτη.

Στη συνέχεια, μίλησε και για τα κιλά που πήρε κατά τη διάρκεια της δεύτερης εγκυμοσύνης: «Είχα φτάσει μέχρι και 49 κιλά! Τώρα είμαι 56- 57 κιλά, έχω βάλει τέσσερα - πέντε κιλά. Είμαι και από τις τυχερές, αλλά προσέχω κιόλας. Δεν προσέχω τις ποσότητες, αλλά ζητάω λαδερά, όσπρια και τέτοιου είδους φαγητά. Το πρώτο τρίμηνο ήθελα και μακαρόνια... Θα φάω προσεγμένα, ειδικά όσον αφορά τις ώρες. Λιγούρα θα με πιάσει, αν δω να τρως κάτι εσύ. Μπορεί να στο πάρω από το χέρι και να τρέχω! Τρώω συνέχεια, αλλά προσέχω τους συνδυασμούς. Ευτυχώς δεν θέλω γλυκά, αλλά δεν έχω και πολλή κατακράτηση. Είμαι τυχερή σε αυτό το κομμάτι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...