Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Χαμός στα πρωινά με το κείμενο Συγγελάκη για τους ομοφυλόφιλους

«Είναι τρελό αυτό που συμβαίνει»! - «Το θέμα είναι εγώ που είμαι επώνυμος gay να...»

Κεντρικό θέμα συζήτησης ήταν σήμερα στις πρωινές εκπομπές το κείμενο που δημοσίευσε ο δημοσιογράφος Θεόδωρος Ανδρεάδης Συγγελάκης για την ομοφυλοφιλία και την αποκάλυψη ότι είναι gay.

Στο Πρωινό οι απόψεις ήταν πολλές... Ο Γιώργος Λιάγκας ανέφερε: «Δεν είναι υποχρεωμένος κάποιος που είναι gay να βγει και να πει ότι είναι gay. Γιατί να είναι οι gay απομονωμένοι και να μην είναι οι straight; Το θέμα είναι εγώ που είμαι επώνυμος gay να μη βγω να πω ότι είμαι άντρακλας. Τότε καταλαβαίνει ο κόσμος ότι είναι κακό για την κοινωνία να είσαι ομοφυλόφιλος». Ο παρούσιαστης πρόσθεσε: «Έχω κάνει πολλές συνεντεύξεις με καλλιτέχνες ομοφυλόφιλους στην εκπομπή».

Από την πλευρά της, η Φαίη Σκορδά τόνισε: «Κάποιος δεν είναι άντρας περισσότερο από έναν άλλον επειδή έχει διαφορετικές σεξουαλικές επιλογές».



Στο Πρωινό mou, ο Πέτρος Κωστόπουλος υπογράμμισε τα εξής: «Το εκτιμώ ιδιαίτερα. Όταν ζεις σε μια κοινωνία που μπορεί να σου χαλάσουν την καριέρα λές ...άστο καλύτερα, παρότι φαίνεται ο σεξουαλικός σου προσανατολισμός. Ήταν πολύ καλογραμμένο άρθρο και ακουμπάει σε ένα θέμα που είναι πολύ βαρύ και θα έπρεπε να ξεβαρύνει. Αυτό είναι θέμα DNA, όχι θέμα επιλογής. Άρα αθωώνεται τελείως ο άνθρωπος που ο οποίος κατηγορείται κοινωνικά. Είναι τρελό αυτό που συμβαίνει. Βγάζω το καπέλο στο παλικάρι».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...