Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Κωνσταντίνα: «Χωρίσαμε ξανά με τον πρώην άντρα μου»

Για ένα διάστημα η Κωνσταντίνα τα είχε ξαναβρεί με τον πρώην άντρα της όμως όπως αποκάλυψε, χώρισαν ξανά.


«Είμαι μόνη στην προσωπική μου ζωή. Έχω την κόρη μου. Είναι τα πάντα στην ζωή μου. Είναι ένα έξυπνο, δραστήριο, ατίθασο παιδί. Ό,τι έχει πάνω της το αγαπώ, γιατί είναι η συνέχειά μου» τόνισε στο ΕΓΩ. Διαχειρίστηκε εύκολα το διαζύγιό της; «Δεν είχαμε κάποιο θέμα γιατί ήξερε τα προβλήματα που αντιμετώπιζα στον γάμο μου. Στην Χριστίνα τα έχω πει όλα. Είναι ένα ώριμο παιδί. Το αντιμετώπισε πολύ ψύχραιμα».  Θέλει να ερωτευτεί ξανά; «Δεν ξέρω αν θέλω να ερωτευτώ, αλλά έχω ανάγκη σε αυτή την φάση της ζωής μου να είμαι με έναν άνθρωπο που να στηρίζει ο ένας τον άλλο. Θα το ήθελα πολύ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...