Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Ναταλία Γερμανού: Αχάριστη γαϊδούρα δεν υπήρξα ποτέ στη ζωή μου

«Τα βασικά που έχω ανάγκη για να είμαι καλά είναι υγεία, δουλειά και 2-3 άνθρωποι που αισθάνομαι ότι με αγαπούν, με στηρίζουν και είναι εκεί για μένα στα δύσκολα, όταν νιώθω ότι χρειάζομαι μια αγκαλιά να χωθώ»

Για τον έρωτα που έχει μπει στη ζωή της, την επταετία της στον Alpha, τα πρωινά προγράμματα των Λιάγκα- Σκορδα και Κωστόπουλου – Μπαλατσινού, αλλά και το αν θα επέστρεφε στην πρωινή ζώνη του Σαββατοκύριακου αν της το ζητούσαν μίλησε η Ναταλία Γερμανού σε τηλεοπτικό περιοδικό.

«Πάντα προσπαθώ να κρατάω τα καλά. Δεν είμαι μίζερος άνθρωπος, δεν δηλητηριάζω το μυαλό και την ψυχή μου και δεν μου αρέσει να θυμάμαι τίποτα άσχημο. Επίσης η λέξη “αχαριστία” δεν υπάρχει στο δικό μου λεξιλόγιο. Ο Alpha μου έδωσε την ευκαιρία να γίνω μία πολύ καλύτερη παρουσιάστρια, κάνοντας ζωντανό πρόγραμμα για πέντε χρόνια, οκτώ ώρες την εβδομάδα. Αυτό δεν το ξεχνώ με τίποτα. Όταν για 7 χρόνια ένα κανάλι φροντίζει το πορτοφόλι σου και την εμπειρία σου, δεν μπορείς μετά να βγαίνεις και να το κατηγορείς ή να αφήνεις υπονοούμενα και κακιούλες. Διότι, αυτό αυτομάτως, σε κάνει μία αχάριστη γαϊδούρα. Κι εγώ αχάριστη γαϊδούρα δεν υπήρξα ποτέ στη ζωή μου για να γίνω τώρα», είπε η παρουσιάστρια στο περιοδικό Tv Box, για τη συνεργασία της με τον Alpha.

Όταν ρωτήθηκε πώς είναι τώρα που έχει ελεύθερα τα Σαββατοκύριακα της και δεν χρειάζεται πια να ξυπνάει νωρίς, η Ναταλία είπε: «Τη δουλειά δεν τη φοβήθηκα ποτέ! Και του χρόνου, αν γινόταν κάτι και μου έλεγαν από τον ΑΝΤ1 ότι σκέφτονται να επαναφέρουν τη ζώνη του Σαββατοκύριακου και ότι θα χρειαστεί να ξυπνάω πρωί, δεν θα μου κακοφαινόταν. Όταν κάνω κάτι που μου αρέσει, δεν έχω κανένα πρόβλημα να θυσιάσω τον ύπνο μου ή τις ελεύθερες ώρες μου. Την αγαπάω τη δουλειά μου, οπότε θα το έκανα χωρίς ενδοιασμούς».

Φυσικά, δε θα μπορούσαν να λείψουν και οι ερωτήσεις για το νέο της αγαπημένο, τον Μάνο Ιωάννου και τον ρόλο που έχει στη ζωή της: «Τα βασικά που έχω ανάγκη για να είμαι καλά είναι υγεία, δουλειά και 2-3 άνθρωποι που αισθάνομαι ότι με αγαπούν, με στηρίζουν και είναι εκεί για μένα στα δύσκολα, όταν νιώθω ότι χρειάζομαι μια αγκαλιά να χωθώ. Οπότε, κάνω τον σταυρό μου τρεις φορές την ημέρα και λέω δόξα τω Θεώ».

Τέλος, η παρουσιάστρια του late night show «Η Γερμανού ξανάρχεται» σχολίασε και τη «μάχη» των πρωινών ψυχαγωγικών εκπομπών: «Δεν είμαι ο κατάλληλος άνθρωπος για να κρίνει, υπάρχουν άξιοι τηλεκριτικοί που κάνουν αυτή τη δουλειά. Ως τηλεθεατής όμως, πιστεύω ότι είναι δύο αρκετά διαφορετικές εκπομπές. Οφείλω να ομολογήσω ότι ο Πέτρος Κωστόπουλος αποδείχτηκε πολύ πιο πρωινός τύπος απ' ό,τι περίμενα. Πίστευα ότι δε θα του πήγαινε καθόλου το πρωινό, αλλά εντέλει, προσαρμόστηκε. Από την άλλη, η Φαίη Σκορδά και ο Γιώργος Λιάγκας είναι πολύ πιο έμπειροι στο πρωινό, το έχουν! Είναι μία δεμένη, έτοιμη ομάδα, η οποία απλώς άλλαξε πλατό. Το χειρίζονται καλά και οι δύο πλευρές και θεωρώ ότι είναι ακόμα νωρίς για να βγάλουμε συμπεράσματα». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...