Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Κατερίνα Στικούδη: «Όταν δεν νιώθω άνετα κάπου, φεύγω»

Πώς κατέληξε η Κατερίνα Στικούδη να συμμετέχει στα καλλιστεία;


«Από τα χρόνια της κολύμβησης ακόμα, όταν είχαμε επισκεφθεί την Λάρισα για αγώνες, την είχα στο μυαλό μου ως ιδανική πόλη. Μου άρεσε πολύ, είναι η πόλη του καφέ και της διασκέδασης. Όταν ξεκίνησαν όμως τα μαθήματα μέσα στα νοσοκομεία, άρχισα να μην αισθάνομαι άνετα. Και όταν δεν νιώθω άνετα κάπου, φεύγω. Έτσι ενώ ξεφύλλιζα ένα περιοδικό , μια μέσα είδα την ανακοίνωση για τα καλλιστεία και αποφάσισα να λάβω μέρος. Για να ξεφύγω; Ποιος ξέρει! Ήταν μια απόφαση της στιγμής. Δεν το είχα πει σε κανέναν, ούτε καν στους γονείς μου. Το είδα μάλλον ως διέξοδο. Η μητέρα μου το έμαθε από την τηλεόραση. Ευτυχώς που μου έχει εμπιστοσύνη και δεν φρίκαρε» τόνισε στο Πρώτο Θέμα. 

«Όταν μας είχε καλέσει η Μενεγάκη για να μας παρουσιάσει, νόμιζα από το άγχος ότι θα ξεχάσω το όνομά μου και επαναλάμβανα συνεχώς «46 Κατερίνα Στικούδη- 46 Κατερίνα Στικούδη […]Εκεί που είχα συγκριτικό πλεονέκτημα ήταν η φάση με το μαγιό. Για μένα όλα αυτά τα χρόνια το μαγιό αποτελούσε στολή. Από 5 χρονών είχα συνηθίσει να φοράω μαγιό και να είμαστε μαζί κοριτσάκια και αγοράκια στην πισίνα μέχρι που τελείωσα το σχολείο. Για μένα ήταν πολύ αθώο. Το άγχος βέβαια ήταν εκεί αλλά δεν είχα την ανασφάλεια των υπόλοιπων κοριτσιών.»

 Τέλος μίλησε για τον συμβιβασμό της να τραγουδάει την μουσική της σε «μπουζούκια»: «Αρχικά ήμουν πολύ αρνητική σε αυτό γιατί πίστευα ότι δεν ταιριάζω – μουσικά τουλάχιστον- σε αυτό τον χώρο. Θεωρώ όμως ότι προσαρμόστηκα και μου αρέσει που κάνω αυτό που είχα φανταστεί. Σε ένα χώρο που ο κόσμος έρχεται να ακούσει άλλο πρόγραμμα είναι έκπληξη να διασκεδάζει και με το δικό μου κομμάτι. Εξάλλου κάνουμε πολύ έξυπνες διασκευές τραγουδιών  και συνδυασμούς και είναι όλοι ευχαριστημένοι και εγώ και ο επιχειρηματίας και φυσικά ο κόσμος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...