Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Πώς είναι η σχέση της Εβελίνας Παπούλια και της Αννας Βίσση μετά τους "Δαίμονες";;; Τι δηλώνει η Εβελίνα;;;


Μπορεί και οι δύο να «μάγεψαν» στους «Δαίμονες» και η χημεία τους στη σκηνή να ήταν εντυπωσιακή, ωστόσο, Άννα Βίσση και Εβελίνα Παπούλια δεν είχαν ιδιαίτερες επαφές τους εκτός θεάτρου, όπως αποκάλυψε η ηθοποιός.

«Με την Άννα έχουμε μία πολύ καλή σχέση. Δυστυχώς, δεν υπήρχε χρόνος για να ανοιχτούμε η μία στην άλλη, ώστε αυτή η σχέση να αναπτυχθεί. Δεν ήπιαμε ποτέ καφέ, αλλά είναι ένας άνθρωπος που έχω στην καρδιά μου και ποτέ δεν ξέρεις πώς και εάν αυτή η σχέση θα εξελιχθεί», είπε η Εβελίνα.


Μιλώντας για την δημοφιλή τραγουδίστρια, η «μάγισσα» της επιτυχημένης ροκ όπερας ανέφερε: «με την Άννα δεν μοιάζουμε. Εγώ είμαι άνθρωπος της φωτιάς που θα πει "έλα πάμε", ενώ εκείνη είναι αυτό που λέμε "ήρεμη δύναμη". Θέλει να έχει τα πάντα γύρω της τακτοποιημένα, ενώ εγώ ζω στην ακαταστασία και στο χάος. Έχει μια πολιτική σκέψη, ενώ εγώ αυτό που σκέφτομαι θα το πω. Όλα αυτά τα στοιχεία που διαθέτει και δεν τα έχω εγώ, είναι αυτά που θαυμάζω σε εκείνη».



star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...