Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Σοφία Βόσσου: «Η Τατιάνα φέρθηκε ύπουλα και κακότροπα»

Σε συνέντευξη που παραχώρησε πριν μερικές μέρες στην Κυπριακή εφημερίδα «Αλήθεια», η Σοφία Βόσσου μίλησε με ιδιαίτερα αιχμηρό τρόπο για την Τατιάνα Στεφανίδου και τον τρόπο με τον οποίο λύθηκε η συνεργασία τους για την εκπομπή «Μίλα».

«Εγώ όταν πήγα στο ?Μίλα? πήγα για να υπηρετήσω ένα συγκεκριμένο project. Πέντε γυναίκες με διαφορετικές προσωπικότητες όπου η καθεμιά έβγαζε το ταμπεραμέντο της και τον χαρακτήρα της σε κάποια συγκεκριμένα θέματα. Αυτό πήγε πολύ καλά τις πρώτες μέρες, δεν ξέρω γιατί στην κ. Στεφανίδου δεν άρεσε» εξήγησε αρχικά η πρώην συνεργάτιδα της παρουσιάστριας του Star. «Προφανώς ένιωσε ανασφάλεια γιατί έχει συνηθίσει εδώ και χρόνια να κάνει μόνη της εκπομπή, προφανώς είδε ότι η συνεργασία δεν της πάει και καλά έκανε, όμως υπάρχει ένα συγκεκριμένο θέμα. Όταν ξεκινάς να κάνεις μια εκπομπή με πέντε προσωπικότητες δεν μπορείς να μεταχειριστείς έτσι τους ανθρώπους αυτούς σε καμία περίπτωση. Θα μπορούσε πολύ τίμια και ωραία να μας μαζέψει και να μας πει ?Παιδιά δεν μου βγαίνει άλλο αυτό, δεν νιώθω καλά εγώ η ίδια γιατί έχω τις ανασφάλειές μου και οπότε θέλω να το σταματήσουμε?, τότε θα τη σεβόμουνα πάρα πολύ. Δεν το κάνεις έτσι ύπουλα και κακότροπα όπως το έκανε».

Και κατέληξε εξηγώντας πώς έγινε η ανακοίνωση της διακοπής της συνεργασίας τόσο με την ίδια, όσο και με τη Sunny Μπαλτζή (η Μαρία Σταματέρη και η Τζούλη Αγοράκη συνέχισαν την συνεργασία με την εκπομπή σε λιγότερο τακτική βάση): «Τελείωσε η εκπομπή μας την Παρασκευή και την ίδια ώρα καλεί στο γραφείο τον κόσμο και λέει για τη διακοπή της συνεργασίας. Εμένα μου το είπε απ? το τηλέφωνο γιατί είχα φύγει? Δεν φτάνει αυτό, τη Δευτέρα βγαίνει στην εκπομπή και δεν αναφέρεται καθόλου στα πρόσωπά μας σαν να μην υπήρχαμε. Θεωρώ ότι αυτό είναι πολύ αστείο και πολύ θλιβερό εκ μέρους της. Δηλαδή ουσιαστικά στενοχωριέμαι για την ίδια που λειτουργεί έτσι σαν άνθρωπος».
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...