Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Γιατί η Ελεονώρα Μελέτη σκοπεύει να αποχωρήσει από την τηλεόραση;

Την Παρασκευή η Ελεονώρα Μελέτη αποχαιρέτησε τους τηλεθεατές, ρίχνοντας τίτλους τέλους στην εκπομπή «Μεσημεριανή μελέτη», δίνοντάς τους ραντεβού για τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Ωστόσο σήμερα επιστρέφει για να τους πει… γιατί σκοπεύει να αποχωρήσει από το τηλεοπτικό τοπίο.
Η παρουσιάστρια του Star είναι καλεσμένη απόψε στην εκπομπή «Movies and stars» του Γιώργου Σατσίδη στο MTV και μιλάει για όλα, από την «κόντρα» της με την Ελένη Μενεγάκη, καθώς η μοίρα και ο προγραμματισμός των καναλιών τις φέρνει συνέχεια τη μία απέναντι από την άλλη, όσο και για την προσωπική της ζωή.

«Δεν θεωρώ ότι έπρεπε να δώσω εξετάσεις φέτος στη μεσημβρινή ζώνη. Εγώ πήγα με την ψυχολογία ότι από ανάγκη πηγαίνω μεσημέρι. Είμαι ανοιχτή σε προτάσεις, στόχος μου είναι να υπάρχει αρμονία στη συνεργασία μας, όμως θεωρώ ότι κρίνομαι φέτος για την πρωινή ζώνη, η οποία πήγε για ακόμα μια φορά περίφημα. Στον ανταγωνισμό της μεσημεριανής ζώνης θα μπω από του χρόνου. Δεν επένδυσα. Πήγα όπως ήμουν το πρωί, λέω όπως είμαστε το πρωί έτσι θα πάμε το μεσημέρι, δεν θα αλλάξουμε τίποτα και από του χρόνου που θα ξεκινήσουμε από την ίδια αφετηρία την ίδια χρονική στιγμή βλέπουμε» διευκρινίζει η Ελεονώρα για όσα έχουν ακουστεί για τη μετακόμισή της στη μεσημεριανή ζώνη.

Αναφερόμενη στη σύγκριση με τη Μενεγάκη η Μελέτη δηλώνει πως «στην αρχή της καριέρας μου, στον ΑΝΤ1, από φόβο και ανασφάλειες δεν άφηνα τον εαυτό μου να ξεδιπλωθεί, δεν είχα άποψη για τίποτα. Είχα μπει στη λούμπα να επηρεάζομαι από τη σύγκριση με τη Μενεγάκη. Δεν είχα σκοπό να συγκριθώ με κάτι. Δεν έγινα ξανθιά με μακριά μαλλιά για να πάω στον ΑΝΤ1. Στην ελληνική τηλεόραση δικαιωματικά είμαι και η μόνη φυσική ξανθιά! Κάποια στιγμή έσκασα. Όταν συναντήθηκα με την Ελένη ήταν τέλεια! Όπως συναντιούνται δύο γυναίκες που μια ζωή ακούνε πράγματα από άλλους. Η προσέγγιση έγινε από την Ελένη. Δεν είχα κάνει καμία παρεξήγηση μέσα στο μυαλό μου, είχα μπει σε ένα παιχνίδι με έναν άνθρωπο που δεν γνωρίζω και ό,τι άποψη είχα ήταν από αυτά που μου λένε. Τώρα δεν θα μιλήσουμε στο τηλέφωνο 5 φορές την ημέρα, όμως έχουμε ανταλλάξει χαιρετισμούς και φιλιά μέσω τρίτων και μάλιστα της ζήτησα τη βοήθειά της πρόσφατα διότι μόνο εκείνη θα μπορούσε να με βοηθήσει. Πήρα και της το ζήτησα».

Αποκαλυπτική όμως, η παρουσιάστρια της «Μεσημεριανής μελέτης» είναι και γύρω από την προσωπική της ζωή, καθώς λέει πως «δεν έχω κάτι συγκεκριμένο στις επιλογές μου όσον αφορά στους άντρες, όμως πιστεύω ότι μου αρέσουν οι ανοιχτόχρωμοι γιατί εκεί καταλήγω συνήθως. Θέλω να είναι αθλητικός τύπος, πρέπει τουλάχιστον να κάνει κάτι από αυτά που κάνω εγώ. Θέλω να μπορεί να κρατάει τα μπόσικα. Πρέπει να έχει πυγμή και να με τιθασεύει. Έχω τάσεις φυγής, είμαι αυτοκαταστροφική, οπότε πρέπει να κρατάει τις ισορροπίες. Για πάρα πολύ καιρό δεν θα με δείτε με άλλον. Δεν κρύβω τίποτα. Αν δεν είμαι με έναν άνθρωπο επίσημα δεν θα το δείξω. Είμαι ξινή και περίεργη και απαιτητική και επιλεκτική και στραβάδι και δύσκολα δίνομαι σε άνθρωπο. H Mετα-Γιάννη εποχή έχει ξεκινήσει εδώ και 1.5 χρόνο. Εν γνώση μου έχω αντιληφθεί οτι μια φορά με έχουν απατήσει. Δεν συγχωρώ το ψέμα. Έχω ερωτευτεί στη ζωή μου όχι μόνο μια φορά. Δεν μου έχει βάλει ένας άντρας ποτέ τα δύο πόδια σε ένα παπούτσι. Η δημοσιότητα της δουλειάς μου τρομάζει καμιά φορά τους άντρες. Πρόσφατα που πήγα κάπου είχα μεγάλο σουξέ. Δεν βγαίνω πολύ έξω, έτυχε να πάω σε μια υποχρέωση και είχα τόσο σουξέ που είχα να το νιώσω από το λύκειο».

Τι είναι αυτό όμως, που έχει μεγάλη σημασία για την Ελεονώρα: η επαγγελματική επιτυχία ή η ευτυχία στην προσωπική της ζωή; Η παρουσιάστρια δεν διστάζει να πει πως «έχω αγαπηθεί πολύ και μου αρέσει. Θα ήθελα να αγαπηθώ και να αγαπήσω δια βίου. Θέλω να βρω τον άνθρωπό μου και να παρατήσω και τηλεοράσεις και καριέρες και να κάνω οικογένεια. Αν ήμουν σε αυτή τη φάση θα έφευγα χτες! Τι να φύγεις τώρα, τι να φύγεις σε λίγα χρόνια, δεν είναι ένα επάγγελμα που σου εξασφαλίζει 40 χρόνια καριέρας, είναι ένα επάγγελμα με αρχή μέση και τέλος και όσο περνάει ο καιρός είσαι πιο κοντά στο τέλος. Τουλάχιστον φύγε με το κεφάλι ψηλά και πάνω στην επιτυχία. Πολλοί θα έπρεπε να έχουν φύγει νωρίτερα!».

Κατασταλαγμένη, ήρεμη και ακόμα πιο αποκαλυπτική για πολλά πράγματα, η Ελεονώρα Μελέτη στην εκπομπή «Movies and stars» του Γιώργου Σατσίδη που θα μεταδοθεί απόψε το βράδυ στις 8, από τη συχνότητα του MTV.

Γρηγόρης Μελάς/newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...