Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Salma Hayek: 'Έχω απαγορέψει στην κόρη μου να δει την ταινία μου'


Η καινούργια ταινία της γοητευτικής ηθοποιού μόλις κυκλοφόρησε στις κινηματογραφικές αίθουσες και η αλήθεια είναι πως δεν την είδε και πολύς κόσμος καθώς το εισπρακτικό ντεμπούτο δεν ήταν τόσο καλό. 

Πάντως ανάμεσα σε αυτούς που δεν την είδαν ήταν και η κόρη της αφού...
πρόκειται για την σκληρή ταινία "Savages" του Oliver Stone στην οποία πρωταγωνιστεί η εκθαμβωτική Salma Hayek και όπως δηλώνει:

 "Σε αυτή την ταινία υποδύομαι την αιμοσταγή και υπερβολικά σέξι βασίλισσα του καρτέλ ναρκωτικών και δεν επιθυμούσα η μικρή να αποτυπώσει αυτή την εικόνα.Δεν πρόκειται να τη δει για πολλά χρόνια ακόμα, της το απαγορεύω.Aυτή ήταν και η μοναδική ταινία στα γυρίσματα της οποίας δεν είχα φέρει μαζί μου την κόρη μου. Συνήθως την παίρνω μαζί και κάθεται δίπλα στο μόνιτορ για ώρες, χαζεύοντας." 

Δεν έχει και άδικο αφού η κόρη της Valentina, από τον γάμο της με τον Francois-Henri Pinault είναι μόλις 4 χρονών.

Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...