Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Δημήτρης Αλεξάνδρου: Η Τόνια μου έχει πάρει το μυαλό

«Επειδή είμαστε και οι δύο τρελοί, μπορεί να παντρευτούμε και σε ένα μήνα από τώρα, ή σε ένα χρόνο!»


Μπορεί η σχέση του με την ηθοποιό Τόνια Σωτηροπούλου να μετράει μόνο λίγους μήνες, όμως ο Δημήτρης Αλεξάνδρου δηλώνει τρελά ερωτευμένος, ακόμα και έτοιμος για να χορέψει τον χορό του Ησαΐα!

«Επειδή είμαστε και οι δύο τρελοί, μπορεί να παντρευτούμε και σε ένα μήνα από τώρα, ή σε ένα χρόνο! Αυτό θα μας το δείξει η ίδια η ζωή! Αυτό που μπορώ να σου πω με σιγουριά είναι ότι η Τόνια είναι ένας άνθρωπος που μου έχει βγάλει την επιθυμία να κάνω οικογένεια», είπε το μοντέλο στο περιοδικό «Down Town» της Κύπρου, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο να ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας με την Τόνια, ακόμα και σε ένα μήνα!

Μάλιστα, πρόσθεσε ότι έχει χάσει το μυαλό του με την Τόνια Σωτηροπούλου: «Είμαι αρκετό καιρό με την Τόνια και μου έχει πάρει το μυαλό, οπότε δε θυμάμαι καν τι γινόταν στο παρελθόν. Ομολογώ ότι στην αρχή ξαφνιάστηκα, γιατί αυτό που ήθελα από μία σχέση ήταν εκεί μπροστά μου και επειδή δεν είχα ζήσει κάτι παρόμοιο στο παρελθόν, μου φαινόταν τεράστια η αλλαγή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...