Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

Μελέτη: Αυτές είναι δηλώσεις του περιοδικού, δεν είναι δικές μου

Το ξέσπασμα της Ελεονώρας μέσα από την εκπομπή της


Τον εκνευρισμό της έδειξε το μεσημέρι της Τετάρτης η Ελεονώρα Μελέτη με αφορμή δημοσίευμα περιοδικού, το οποίο την «εμφανίζει» να έχει μιλήσει για τον σύντροφό της και να αποκαλύπτει το όνομά του.

«Δεν έχω πει λέξη, δεν έχω πει κουβέντα. Αυτές είναι δηλώσεις του περιοδικού, δεν είναι δικές μου. Τους ευχαριστώ πολύ που μιλούν εκ μέρους μου, γιατί εγώ βαριέμαι μερικές φορές. Εξάλλου έχω δεσμευτεί ότι δεν θα πω τίποτα και ποτέ για την προσωπική μου ζωή. Αυτό που με τρομάζει περισσότερο είναι τα σενάρια που φτιάχνουν από το μυαλό τους μερικοί άνθρωποι» είπε στο «Μελέτησέ το!» με καυστική διάθεση και έκλεισε λέγοντας: «Πάρτε το περιοδικό, πιείτε τον καφέ σας και γελάστε όπως κι εγώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...