Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

Νίνα Λοτσάρη: "Είμαι ευτυχής που με φλερτάρουν!"

Ποια η σχέση της με τον πρώην της σύζυγο;


Η Νίνα Λοτσάρη πιο αποκαλυπτική από ποτέ στο περιοδικό "Adore" μιλά για το χωρισμό, τις ανασφάλειες της και παραδέχεται πως οι άνδρες την φλερτάρουν!

Το διαζύγιο της από τον Κωσταντίνο Σκορδάλη απασχολεί εδώ και αρκετό καιρό τα δημοσιεύματα των περιοδικών και αυτό που εξοργίζει τη Νίνα Λοτσάρη είναι πως δεν μπορεί να τα ελέγξει: «Μερικά πράγματα είναι ανεξέλεγκτα. Κάποια δημοσιεύματα ασχολούνται με την “κλειδαρότρυπα” που είναι απολύτως μεμπτό και δεν ταιριάζει στη φιλοσοφία μου. Το πιο σημαντικό πράγμα είναι να έχω καλές σχέσεις με έναν άνθρωπο που δέκα χρόνια έχουμε μοιραστεί τη ζωή, έχουμε κοινή πορεία και δύο παιδιά. Θέλω να έχω ιδανικές σχέσεις με τον πρώην σύζυγό μου. Αφορά μόνο εμάς τι κάνουμε και με ποιους είμαστε».

Η Νίνα Λοτσάρη λέει ξεκάθαρα πως οι άνδρες δεν διστάζουν πια να την φλερτάρουν «Είμαι ευτυχής που με φλερτάρουν και πολύ ωραία, ποτέ με χυδαίο τρόπο! Ο τρόπος που με αντιμετωπίζουν είναι τέλειος. Νιώθω πολύ τυχερή γυναίκα και δεν έχω τέτοια παράπονα».

Όσο για το αν έχει ανασφάλειες η Νίνα Λοτσάρη λέει στο περιοδικό: «Αμέτρητες ανασφάλειες έχω και μέχρι να πεθάνω θα τις μετράω και δεν θα σταματάω!». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...