Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Συνέντευξη- εξομολόγηση: Κάτια Δανδουλάκη: Από το 2006 είμαι μόνη μου

​Η Κάτια Δανδουλάκη μετά τον θάνατο του συζύγου της, Μάριου Πλωρίτη έμεινε μόνη.


Η ηθοποιός σε μια συνέντευξη- εξομολόγηση υποστήριξε πως «από το 2006 είμαι μόνη μου».

Στο εάν έχει ξανασκεφτεί να φτιάξει τη ζωή της, λέει: «δεν είναι κάτι που θέλει σκέψη. Είναι κάτι που έρχεται ή δεν έρχεται.  Χωρίς να το αποκλείω δεν είμαι σε αναζήτηση αυτού».

Ενώ μίλησε και για τη ζωή της πριν παντρευτεί τον Μάριο.

«Πριν τον Μάριο ψαχνόμουνα πολύ. Έκανα πράγματα που δε φανταζόμουν ποτέ. Όλοι έχουμε απατήσει και έχουμε προδώσει. Είναι μέσα στη ζωή. Τα πάντα είναι ανθρώπινα εκτός από το να πας με κάποιον για συμφέρον. Αυτό μου προκαλεί μια αποστροφή» υποστήριξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...