Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

«Περνάω κατάθλιψη τόσο με τη δουλειά μου όσο και με προσωπικά μου», δηλώνει η Παναγιώτα Βλαντή


Για την κακή ψυχολογική κατάσταση που βρίσκεται μίλησε η Παναγιώτα Βλαντή σε εβδομαδιαίο περιοδικό.

«Περνάω κατάθλιψη, τόσο με τη δουλειά μου όσο και με προσωπικά μου ζητήματα. Υπάρχουν στιγμές που αισθάνομαι ανασφάλεια. Όταν δεν πάνε καλά τα πράγματα στον τόπο σου, όντας μέρος του κοινωνικού συνόλου, αισθάνεσαι τη μαυρίλα της εποχής. Όλοι οι άνθρωποι βιώνουν πια κατάθλιψη». Αυτό δήλωσε η δημοφιλής πρωταγωνίστρια στο Εγώ Weekly.

Προσθέτοντας, σχετικά με το πόσο την βοηθάει ο ψυχολόγος τον οποίο συνεχίζει να επισκέπτεται «Έχω κάνει (ψυχανάλυση) στο παρελθόν επί τρία χρόνια και συνεχίζω να κάνω τα τελευταία δύο χρόνια. Με βοήθησε στον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζομαι τον εαυτό μου. Από εκεί ξεκινούν όλα. Ούτως ή άλλως, είναι ατελείωτη δουλειά αυτή».

Παρά τις δυσκολίες, όμως, η Παναγιώτα Βλαντή συνεχίζει να δηλώνει αισιόδοξη «Κάνω υπομονή και περνάει. Πάω βόλτα, μιλώ σε ένα φίλο, κάνω μία έξοδο, πηγαίνω θέατρο, σινεμά. Προσπαθώ να είμαι θετική. Είμαι αισιόδοξος άνθρωπος. Σπάνια κάνω σκέψεις αρνητικές. Είναι ο χαρακτήρας μου τέτοιος. Θέλω να βλέπω το ποτήρι μισογεμάτο».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...