Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

«Είχα την ίδια γυναίκα με τον πατέρα μου», δηλώνει ο Άγγελος Διονυσίου


Για την εποχή που έτυχε να μοιραστούν την ίδια γυναίκα με τον πατέρα του, Στράτο, μίλησε ο Άγγελος Διονυσίου σε συνέντευξη που έδωσε σε εβδομαδιαίο περιοδικό.

«Στην προσωπική μου ζωή δεν πρόσεχα ώστε να μην δίνω δικαιώματα στον πατέρα μου. Μάλιστα, έτυχε να έχουμε και την ίδια γκόμενα κάποια στιγμή με τον πατέρα μου. Όχι συγχρόνως, την ίδια εποχή, έτυχε να περάσει από τον Στράτο και μετά ήρθε σε μένα. Υπήρξαμε αυτό που λέμε "γυναικάδες". Ο Στράτος ειδικά, ναι. Κι εγώ... δόξα τω Θεώ, περάσαμε καλά». Αυτό αποκάλυψε ο δημοφιλής τραγουδιστής σε συνέντευξη του στο Λοιπόν.

Προσθέτοντας, σχετικά με την σχέση που έχει πλέον με τα παιδιά του «Τα δύο πρώτα είναι από τον πρώτο μου γάμο και το τρίτο από τον τρίτο μου γάμο. Η μικρή, η Ηλέκτρα είναι 6,5 χρονών. Η μεγάλη μου κόρη, η Γεωργία είναι 32 και ο Στράτος 30. Τα μεγάλα είναι ανεξάρτητα, δουλεύουν. Τώρα μένουμε κοντά. Έρχεται η μεγάλη μου και κρατάει τη μικρή το βράδυ. Έχουμε μεγάλες αγάπες. Έχουν καλή σχέση όλα, και με τον αδερφό τους, παρά τη διαφορά ηλικίας».

Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης ο Άγγελος Διονυσίου -σύμφωνα με δημοσίευμα του fthis- μίλησε και για την μητέρα του, την οποία χαρακτήρισε «στυλοβάτη».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...