Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

ΣΟΚ: Μάγδα Τσέγκου: «Αλλοδαπός μου έβαλε όπλο στο κεφάλι λέγοντας μου ‘τα λεφτά σου ή τη ζωή σου’»


Για τα όμορφα παιδικά της χρόνια στην Πρέβεζα μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη της η Μάγδα Τσέγκου.

Η όμορφη παρουσιάστρια μιλώντας για τις παιδικές τις στιγμές θυμάται την εμπειρία τρόμου που έζησε στα πρώτα της χρόνια στην Αθήνα σε ηλικία 19 ετών. «Ένα απόγευμα, εκεί που περπατούσα στα Πατήσια, αλλοδαπός μου έβαλε όπλο στο κεφάλι λέγοντας μου 'τα λεφτά σου ή τη ζωή σου'. Δεν μπορώ να περιγράψω πως ένιωσα. Όταν σου συμβεί αυτό μια φορά, το κουβαλάς μέσα σου για πάντα», περιγράφει στο Πρώτο θέμα και συνεχίζει: «Από τότε φοβάμαι. Στο σπίτι κλειδώνω πάντα την εξώπορτα, τη μεσαία πόρτα και την πόρτα της κρεβατοκάμαρας μου. Είναι μάλλον μια φοβία που μου αναπτύχτηκε εξαιτίας αυτού του περιστατικού», καταλήγει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...