Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης: «Αν μπορούσε να δαμάσει κανείς την ερωτική μου απληστία, θα ήμουν ένας ευτυχής άνθρωπος»

Ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης σε πρόσφατη συνέντευξή του εξομολογήθηκε ότι είναι άπληστος όπως όλοι οι καλλιτέχνες.
Του αρέσει να τολμά και να δοκιμάζει διαφορετικούς ρόλους. «Τέλεια ισορροπία, ψυχική και συναισθηματική δεν υπάρχει. Ή μάλλον μπορεί να υπάρχει, αλλά όχι για όσους ασχολούνται με την τέχνη. Δεν μπορεί να είσαι καλλιτέχνης και να είσαι ισορροπημένος». Είναι ερωτευμένος με την σκηνογράφο Αναστασία Σμαραγδή και δεν αποκλείει να παντρευτούν. «Όπως κάθε καλλιτέχνης, είμαι άπληστος άνθρωπος. Αν μπορούσε να δαμάσει κανείς την ερωτική μου απληστία, γιατί εγώ δεν μπορώ, την ανάγκη μου για αποδοχή και το φόβο του θανάτου, θα ήμουν ένας ευτυχής άνθρωπος». Και συνέχισε μιλώντας στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα»: «Για τους άνδρες δύο πράγματα είναι κυρίαρχα, ο έρωτας και ο θάνατος. Αν είσαι τυχερός, η τέχνη μπορεί να σου κάνει πιο ευχάριστη την καθημερινότητα σε σχέση με αυτή κάποιου άλλου ανθρώπου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...