Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Εβελίνα Παπούλια: Δείτε πόσο χρονών είναι


Η Εβελίνα Παπούλια διαθέτει ένα υποκριτικό ταλέντο που θα ζήλευαν πολλές.

Πέρα όμως από καλή ηθοποιός είναι και μια εντυπωσιακή γυναίκα.

Είναι ακομπλεξάριστη και ανήκει στην κατηγορία των θηλυκών που δεν έχουν πρόβλημα με την ηλικία τους. Σε πρόσφατη συνέντευξή της μάλιστα στο περιοδικό "ΟΚ" δεν δίστασε να την αποκαλύψει.

"Είμαι 41ετών. Δεν έχω πρόβλημα με την ηλικία μου. Μια ηθοποιός όσο μεγαλώνει αλλάζει η γκάμα των ρόλων που μπορεί να ερμηνεύσει κι αυτό έχει τεράστιο ενδιαφέρον. Από τη στιγμή που έχω ζήσει υπέροχα χρόνια γιατί να ντρέπομαι για την ηλικία μου; Δεν αισθάνομαι ότι απειλούμαι από τον χρόνο, ούτε έπαθα καμία κρίση όταν πάτησα τα 40. Μεγαλύτερο σοκ είχα πάθει όταν μπήκα στα 30" δήλωσε η ηθοποιός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...