Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Μετακόμισε μόνιμα στη Νέα Υόρκη ο Διονυσίου - Για όλα «φταίει» ένας έρωτας


Μόνιμος κάτοικος Νέας Υόρκης είναι εδώ και πέντε χρόνια ο μικρότερος γιος του Στράτου Διονυσίου, Διαμαντής.

«Για να πω την αλήθεια δεν θα άφηνα την Ελλάδα. Είχα πάει για ένα μήνα στη Νέα Υόρκη για να τραγουδήσω σε κάποιο μαγαζί. Επειτα από λίγο καιρό γνώρισα τη γυναίκα μου! (σ.σ. την Ελληνοαμερικανίδα Χριστίνα). Μετά από εκεί ήρθαν κι άλλες δουλειές κι έτσι αποφάσισα να μείνω». Αυτό δήλωσε ο ταλαντούχος τραγουδιστής στην Real News.

Προσθέτοντας πως «όταν αρχίζει να μου λείπει η Ελλάδα, έρχομαι κοντά της για λίγο, γεμίζω τις μπαταρίες μου και επιστρέφω στη Νέα Υόρκη. Ομως μου αρέσει πολύ η ζωή εδώ. Στο μέλλον δεν αποκλείω την Ελλάδα. Είναι η πατρίδα μου και την έχω στην καρδιά μου».

Οσον αφορά τον πατέρα του, τον οποίο έχασε όταν ήταν μόλις 13 ετών, θυμάται: «Ήταν ένας καταπληκτικός πατέρας. Μας πρόσεχε και μας αγαπούσε πολύ. Πάνω απ' όλα η οικογένειά του. Θυμάμαι τις στιγμές που ήμασταν στις γιορτές όλοι μαζί στο σπίτι. Που μας πήγαινε στο γήπεδο με τον Στέλιο. Ηταν ωραίες στιγμές και αξέχαστες. Θα τον έχω πάντα μέσα στην καρδιά μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...