Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

Παιδί και σχέση (12 χρόνων) έκανε με θαυμάστριά του o Δημήτρης Κόκοτας [βίντεο]


Για το παιδί 20 μηνών που έκανε με πρώην θαυμάστριά του μίλησε ο Δημήτρης Κόκοτας σε τηλεοπτική εκπομπή.

«Η σύντροφός μου η Κατερίνα, ήταν θαυμάστριά μου. Είμαστε πολλά χρόνια μαζί, γύρω στα 12. Ερχόταν στο καμαρίνι μου κι έτσι γνωριστήκαμε. Λέμε με τη βάφτιση της μικρής να παντρευτούμε». Αυτό δήλωσε ο ταλαντούχος τραγουδιστής στη Μεσημεριανή Μελέτη.

Προσθέτοντας πως «στη γέννηση της κόρης μου, από το μαιευτήριο μου πρότειναν να καλέσουν τα κανάλια και αρνήθηκα. Προτιμώ να κρατώ τη ζωή μου μακριά από τα φώτα. Ο πατέρας μου έλεγε ότι ο καλλιτέχνης δεν πρέπει να φαίνεται αν έχει οικογένεια και παιδιά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...