Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

Λευτέρης Πανταζής: «Ο Θεός μου πήρε λίγο τη φωνή και έπαθα σοκ»


Ο Λευτέρης Πανταζής μίλησε στην κάμερα του Star για την πρόσφατη περιπέτεια της υγείας του. 

«Απλά κουράστηκα, ξέχασα λίγο τον Λευτέρη και τώρα που τον βρήκα πρέπει λίγο να τον προσέξω» δήλωσε ο τραγουδιστής και συνέχισε: "Δεν έλεγα όχι σε κανέναν για μην τον στεναχωρήσω ή τον αδικήσω. Στο τέλος αδίκησα εμένα. Έπεσα κάτω ξερός, λιποθύμησα και ο Θεός με πέρασε από μία δοκιμασία. Μου πήρε λίγο τη φωνή και έπαθα σοκ».

«Εγώ ήμουν μια μηχανή που δούλευε, έβγαζε χρήματα, έδινε χρήματα για να μην αδικήσουμε κανέναν. Νομίζω πλέον δεν το έχω τόσο ανάγκη. Μπορώ να κάνω επιλογές και να ξεκουράζομαι πιο πολύ και να τραγουδάει, επειδή μου αρέσει να τραγουδάω» συμπλήρωσε, κλείνοντας ο Λευτέρης Πανταζής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...