Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Λάκης Λαζόπουλος: «Είχα φτάσει σε απόγνωση, είχε πάθει Αλτσχάϊμερ το σώμα μου και δεν ήξερα ποιος ήμουν»

Ο Λάκης Λαζόπουλος σε συνέντευξή του μίλησε για τη νέα σειρά «Δια ταύτα» αλλά και για την εποχή των «Δέκα μικρών Μήτσων».


«Στο "Διά Ταύτα" έγινε πολύ προσεκτική επιλογή των συνεργατών και των ηθοποιών. Θεωρώ ότι είναι το πιο επιτυχημένο κάστινγκ που έχει γίνει σε σειρά. Δεν θα πω αν είναι καλή σειρά ή όχι, αυτό θα το κρίνουν οι τηλεθεατές. Δεν μου αρέσει να λέω πολλά λόγια. Είμαι πάντα της άποψης ότι ακόμα και οι εχθροί μου πρέπει να παίρνουν ένα
δώρο, όπως όταν είδα το πρώτο επεισόδιο των "Μήτσων". Ήξερα ότι δεν ήταν καλό. Πα την ακρίβεια, ήταν ένα πολύ κακό επεισόδιο. Αυτό όμως με κινητοποίησε όσον αφορούσε το επόμενο. Στο "Διά Ταύτα" πάλι το κλίμα που υπήρχε με βοήθησε στο να ξεχάσω, γιατί δεν ήθελα να μπω στο στούντιο. Και το λέω αυτό γιατί ο λόγος που δεν ήθελα να ξανακάνω γυρίσματα ήταν αυτό που είχα περάσει με τους "Μήτσους". Είχα φτάσει σε απόγνωση, είχε πάθει Αλτσχάιμερ το σώμα μου και δεν ήξερα ποιος ήμουν. Δεν ήξερα και δεν καταλάβαινα τι σώμα είχα και ποιανού ήταν...», δήλωσε στο περιοδικό «Τηλεόραση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...