Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

Έλεν Πέιτζ: Παραδέχτηκε δημόσια ότι είναι ομοφυλόφιλη

Η ηθοποιός Έλεν Πέιτζ, που είχε προταθεί για Όσκαρ για το ρόλο της εγκύου έφηβης στο «Juno», αποκάλυψε την Παρασκευή ότι είναι ομοφυλόφιλη, μιλώντας στο Λας Βέγκας σε ένα συνέδριο για ομοφυλόφιλους εφήβους.


«Κουράστηκα να κρύβομαι και κουράστηκα να λέω ψέματα» είπε η 26χρονη Καναδή ηθοποιός στην ομιλία της, ξεσηκώνοντας κύμα συμπαράστασης από το κοινό του συνεδρίου.

«Είμαι εδώ σήμερα επειδή είμαι ομοφυλόφιλη. Και επειδή ίσως μπορώ να κάνω τη διαφορά, να βοηθήσω άλλους να ζήσουν πιο χαλαρά και με περισσότερη ελπίδα. Ανεξαρτήτως αυτού, αισθάνομαι ότι έχω προσωπική υποχρέωση και κοινωνική ευθύνη», πρόσθεσε.

Η Πέιτζ, πέρα από το «Juno», έχει παίξει σε ταινίες όπως το «Inception», το «X-Men: The Last Stand» και «To Rome with Love». Αυτήν την περίοδο γυρίζει το «Freeheld», ένα δράμα για μια ετοιμοθάνατη αστυνομικό που αγωνίζεται να εκχωρήσει τη σύνταξή της στην ερωμένη της.

Στην ομιλία της η ηθοποιός είπε ότι υπέφερε για πολλά χρόνια επειδή φοβόταν να ομολογήσει δημοσίως τις σεξουαλικές προτιμήσεις της. «Υπέφερε το πνεύμα μου, υπέφερα ψυχικά, υπέφεραν οι σχέσεις μου. Και βρίσκομαι σήμερα εδώ, με όλους εσάς, στην απέναντι πλευρά όλου αυτού του πόνου», είπε.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...