Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Ιωάννα Λίλη: Από την πρώτη στιγμή, ο Θοδωρής μου έβγαλε αυτό το "μητρικό"

Μίλησε ακόμα για την τηλεοπτική της επιστροφή 

Για τη σχέση της με τον σύζυγό της, Θοδωρή Ζαγοράκη, αλλά και τον  τρόπο με τον οποίο κατάφεραν να κρατήσουν τον γάμο τους μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας μίλησε το πρωί της Κυριακής η Ιωάννα Λίλη στην εκπομπή «Μες στην Καλή Χαρά».

«Από την πρώτη στιγμή μου ενέπνευσε κάτι ο άντρας μου. Μου έβγαλε αυτό το "μητρικό", να θέλω να αποκτήσουμε οικογένεια», εξομολογήθηκε η Ιωάννα Λίλη για τον σύζυγό της.

Όσο για την τηλεοπτική της επιστροφή και το πώς το διαχειρίστηκε αυτό ο σύζυγός της; «Ήθελα να κάνω κάτι, να μπορέσω να είμαι δημιουργική. Μου έγινε η πρόταση από το TV Μακεδονία και ήρθε την κατάλληλη στιγμή. Μιλήσαμε με τον άντρα μου και του άρεσε, γιατί πιστεύει ότι είναι κάτι που του ταιριάζει», σημείωσε.

Στη συνέχεια της συζήτησης, η παρουσιάστρια και πρώην μοντέλο ρωτήθηκε αν ο άντρας της την «κράτησε» πίσω στα επαγγελματικά της σχέδια, στο οποίο απάντησε: «Ότι είναι "ανατολίτης", είναι. Όταν ξέρει, όμως, ότι και η γυναίκα του θέλει να είναι καλά το καταλαβαίνει. Ήμουν πολύ κοντά στα πρώτα χρόνια των παιδιών, τώρα όμως που μεγάλωσαν και πηγαίνουν σχολείο, κατάλαβε κι εκείνος ότι θέλω να δημιουργήσω και δεν μου έφερε κανένα εμπόδιο, δεν αντιστάθηκε σε κάτι και -αν μη τι άλλο- μου συμπαραστέκεται».
 
Τέλος, η Ιωάννα Λίλη διηγήθηκε κι ένα αστείο περιστατικό από την ημέρα του γάμου της με τον Θοδωρή Ζαγοράκη, το οποίο έγινε για να καταφέρουν να κρατήσουν αυτήν τη στιγμή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας: «Έγινε ένας πανικός είναι η αλήθεια. Ήταν επιλογή μας, θέλαμε να παντρευτούμε σε κλειστό κύκλο και είχαμε αναστατώσει τους δημοσιογράφους. Είχε πολύ γέλιο η προετοιμασία, γιατί είχαν ενημερωθεί και είχαν στείλει link στο χωριό και στους γονείς του άντρα μου, πήρε ο άντρας μου τηλέφωνο τον μπαμπά του και του είπε "Μπαρμπα-γιάννη, βγες έξω στην αυλή να ποτίσεις, να μην φανεί τίποτα!". Και βγήκε ο άνθρωπος και πότιζε τα λουλούδια κι έτσι αναρωτιόντουσαν όλοι οι δημοσιογράφοι "μα καλά, γίνεται γάμος σήμερα; Δεν μπορεί, αφού είναι έξω και ποτίζει ο άνθρωπος!"», αποκάλυψε η ίδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...