Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Δημήτρης Ουγγαρέζος: «Εγώ ακόμη λέω ότι ο Γιώργος είναι φίλος μου»

Για την επιλογή του να μείνει στην θέση που είχε στο «Πρωινό Mou» αλλά και για την σχέση του με τον Γιώργο Λιάγκα, μίλησε ο Δημήτρης Ουγγαρέζος.


«Η λογική έλεγε να πάω στο δοκιμασμένο, και το συναίσθημα έλεγε εκεί που ξεκίνησες. Ευχαριστώ τα παιδιά για όσα πήρα κοντά τους, όσο συνεργαστήκαμε και έχω μόνο καλά να θυμάμαι. Εγώ ακόμη λέω ότι ο Γιώργος είναι φίλος μου. Φίλοι μου είναι δυο στην τηλεόραση, η Μαίρη Συνατσάκη και ο Γιώργος Λιάγκας», είπε χαρακτηριστικά:


«Με τον Κωστόπουλο δεν είμαστε φίλοι αλλά όλα κερδίζονται. Ήταν κάτι σας ένας μικρός «θάνατος'», είπε μεταξύ άλλων. Δείτε το βίντεο από την εκπομπή του Νίκου Μουτσινά!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...