Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Μ. Ψαλτάκης: «Ο Δάντης έγινε γνωστός στην Ευρώπη χάρη στη μουσική μου»

Μ. Ψαλτάκης: «Ο Δάντης έγινε γνωστός στην Ευρώπη χάρη στη μουσική μου» λέει μετά τη δικαστική απόφαση που τον δικαιώνει


Η κόντρα του Μάνου Ψαλτάκη με τον Χρήστο Δάντη για το «My number One» είναι γνωστή και μάλιστα είχε φτάσει στα δικαστήρια, με τον πρώτο να δικαιώνεται, σε πρώτη φάση –θα ασκήσει έφεση ο Δάντης.

Ο μουσικοσυνθέτης μιλάει για ακόμα μία φορά μετά την ανακοίνωση της δικαστικής απόφασης αποκαλύπτοντας το παρασκήνιο πίσω από την κόντρα τους. «Κάποια μέρα ήρθε στο σπίτι μου αναζητάντας νέα τραγούδια. Του έδωσα αμέσως τέσσερα, κατόπιν όμως χαθήκαμε» θυμάται ο Μάνος Ψαλτάκης και συνεχίζει: «Λίγους μήνες πριν από τη Eurovision του Κιέβου ακούω το κομμάτι που επρόκειτο να μας εκπροσωπήσει στον διαγωνισμό και παθαίνω σοκ. Τα κλουπλέ ήταν ίδια με αυτά του ενός εκ των τεσσάρων τραγουδιών που του είχα δώσει. Επικοινώνησα με τον Δάντη, εκείνος όμως δεν δέχτηκε την άποψή μου. Επέμενε ότι επρόκειτο για σύμπτωση, κάτι που για τους γνώστες της μουσικής δεν ισχύει. Λέγεται μάλιστα ότι ο Δάντης είχε παρουσιάσει στην ΕΡΤ και άλλα κομμάτια όπως το 'Σπασίμπα'και τα είχαν απορρίψει. Στην προσπάθειά του λοιπόν να φτιάξει κάτι αρεστό χρησιμοποίησε ως πηγή έμπνευσης ένα τραγούδι που του είχα γράψει εγώ και βρισκόταν στο συρτάρι. Όταν άρχισε να βγαίνει στις τηλεοράσεις και να διαφημίζει ως δικό του το τραγούδι «My number One» μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι» λέει στο Θέμα ο Μάνος Ψαλτάκης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...