Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Δημητρίου κατά Λαζόπουλου: «Όταν το μειονέκτημα κάποιου, το κάνεις σημαία σημαίνει ότι είσαι... τούβλο»

Πώς αποφασίσατε να κάνετε το Come Back μεταφορικά και κυριολεκτικά, με το ομώνυμο τραγούδι;


"Ηταν πολλές οι συγκυρίες αυτής της επιστροφής. Βρέθηκε δίπλα μου ένας άνθρωπος ο οποίος με στήριξε απίστευτα, είχα ένα πολύ καλό PR, εντελώς ξαφνικά προέκυψε και η πρόταση του MEGA να ντύσει όλα τα τρέιλερ του καναλιού με το κομμάτι αυτό και
όλα πήγαν κατ ευχήν. Όταν πήγα στο πρωινό του MEGA, και τραγούδησα το "Come Back" έγινε πανικός: τεχνικοί, σκηνοθέτες, δημοσιογράφοι, στελέχη παράτησαν τα πάντα και έκαναν σαν τρελοί. Λίγα λεπτά αργότερα κατέβηκε η Έλενα Κατραβά και κλείσαμε τη συμφωνία. Είχα χρόνια να κάνω μια τόσο μεγάλη επιτυχία. Είμαι πολύ περήφανη για αυτό και θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τη Βίκυ Γεροθόδωρου, η οποία μου γράφει για πρώτη φορά." λέει στο Πρώτο Θέμα η τραγουδίστρια.

Όταν δε η δημοσιογράφος της λέει: "σας περίμενα πιο χειμαρρώδη στις απαντήσεις σας", η τραγουδίστρια, η οποία "δεν μασαέι τα λόγια της", τονίζει:

"Αυτό τον χείμαρρο που λέτε μου τον κόψατε εσείς, οι δημοσιογράφοι. Το σινάφι σας και κάποιοι εμμονικοί τύποι του καλλιτεχνικού χώρου όπως ο Λαζόπουλος έκαναν μεγάλο κακό στη δουλειά μου. Με κορόιδεψαν, με επέκριναν, με κατέκριναν, όχι μία αλλά πολλές φορές και με διάφορους τρόπους. Ουδέποτε δήλωσα ότι είμαι του πανεπιστημίου και ουδέποτε υποδύθηκα τη μορφωμένη και την πολυμαθή. Το να παίρνεις όμως ένα μειονέκτημα κάποιου ανθρώπου και να το κάνεις σημαία σημαίνει ότι είσαι ένας απαίδευτος άνθρωπος, ένα τούβλο, όση μόρφωση κι αν έχεις και όσα πτυχία κι αν έχεις κορνιζάρει στους τοίχους σου".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...