Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Η παρουσιάστρια είδε τον ήλιο και φόρεσε σαγιονάρες!

Με την πιο γλυκιά διάθεση ξεκίνησε την εβδομάδα της η Ελένη Μενεγάκη, αφού την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου γιόρτασε τα 9α γενέθλια της μεγάλης κόρης της, Λάουρας, η οποία είναι γεννημένη την ίδια μέρα με τη Φαίη Σκορδά.



Μάλιστα, την προηγούμενη Πέμπτη η Ελένη Μενεγάκη στον αέρα της εκπομπής αναφέρθηκε σε αυτή τη σύμπτωση σχολιάζοντας ότι «η Φαίη Σκορδά έχει γενέθλια μαζί με τη μεγάλη μου κόρη, τη Λάουρα. Εγώ τώρα δεν μπορώ να τα ξεχάσω, αφού πάντα θα γιορτάζω το Λαουράκι μου στις 9 Φεβρουαρίου». 

Μία μέρα νωρίτερα η Ελένη Μενεγάκη με καλεσμένη στην εκπομπή της τη συγγραφέα Λένα Μαντά μοιράστηκε με τους τηλεθεατές τις συχνές καθημερινές στιγμές «τρέλας» που ζει στο σπίτι με την οικογένειά της.

«Η εικόνα για τον κόσμο είναι ότι είμαι μια εργαζόμενη γυναίκα, που λείπω ώρες από το σπίτι, ότι είμαι φτιαγμένη, περιποιημένη. Σε πληροφορώ ότι από την ώρα που θα πάω στο σπίτι, καμιά φορά ή με πιάνουν τα νεύρα μου ή τα γέλια» σχολίασε η Ελένη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...