Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Δούκισσα Νομικού: Δεν θα έβαφα τα μαλλιά μου μαύρα για να μη μοιάζω στην Ζέτα

«Το κανάλι με επέλεξε έτσι όπως είμαι, δεν θέλησε να με αλλάξει και φυσικά ούτε εγώ το θέλω»


Για την παρουσιάση του «Dancing With The Stars», όσα έχουν γραφτεί για εκείνη, αλλά και πολλά άλλα μίλησε σε εβδομαδιαίο περιοδικό η Δούκισσα Νομικού.


«Είμαι ευχαριστημένη, αλλά πολύ περισσότερο ευτυχισμένη. Δεν το φοβήθηκα - ο φόβος ήταν το μόνο συναίσθημα που δεν ένιωσα. Ίσως είχα άγνοια κινδύνου», είπε η παρουσιάστρια του σόου χορού όταν ρωτήθηκε αν τελικά ήταν όλα όπως τα φανταζόταν.

Όταν της ζητήθηκε να σχολιάσει προηγούμενη δήλωσή της σχετική με τη βοήθεια που της έχει προσφέρει ο Γιάννης Λάτσιος στα τηλεοπτικά της βήματα, η Δούκισσα είπε: «Για μένα είναι μεγάλη σιγουριά που ο Γιάννης Λάτσιος είναι δίπλα μου κάθε Κυριακή. Πίστευα ότι το άγχος μου θα ήταν μεγαλύτερο όταν θα τον είχα απέναντί μου, γιατί είναι ο άνθρωπος που με επέλεξε να είμαι εκεί. Τελικά, όμως, κατάλαβα ότι το βλέμμα του μου δίνει κουράγιο και δύναμη. Ειδικά στην αρχή, τον κοίταζα συνέχεια και περίμενα να μου γνέψει ότι όλα είναι καλά. Βέβαια, όλοι οι κριτές με έχουν αγκαλιάσει και τους ευχαριστώ πολύ γι' αυτό».

Όσο για τις συγκρίσεις ανάμεσα σε εκείνη και τη Ζέτα Μακρυπούλια; «Νομίζω ότι όλο αυτό το θέμα περί σύγκρισης "ξεθύμανε". Δεν θα έβαφα τα μαλλιά μου μαύρα, ούτε θα έβαζα καφέ φακούς επαφής. Το κανάλι με επέλεξε έτσι όπως είμαι, δεν θέλησε να με αλλάξει και φυσικά ούτε εγώ το θέλω», απάντησε στο περιοδικό ΕΓΩ.

Όσο για την προσωπική της ζωή; Δήλωσε ότι είναι καλά και παραδέχεται ότι αυτήν την περίοδο δεν είναι ερωτευμένη. «Νομίζω ότι θα φαινόταν! Μου είναι δύσκολο να κρύψω τα έντονα συναισθήματα που νιώθω. Καθρεφτίζονται όλα στο πρόσωπό μου», είπε.

Όταν ρωτήθηκε αν πιστεύει για τον κεραυνοβόλο έρωτα, η Δούκισσα απάντησε: «Ο κεραυνοβόλος έρωτας είναι συναρπαστικός αλλά και επικίνδυνος, γιατί συνήθως όσο κεραυνοβόλα έρχεται έτσι και φεύγει».

Τέλος, διευκρίνισε και αν δίνει δεύτερες ευκαιρίες: «Πιστεύω στις δεύτερες ευκαιρίες και στις τρίτες. Αυτές όμως πρέπει να δίνονται πριν τελειώσει μια σχέση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...