Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

Αργυρώ Μπαρμπαρίγου: Έχω φάει πολλές σφαλιάρες από τα μίντια

Για τους συνεργάτες της και τον πόλεμο που έχει δεχτεί από τα μίντια μίλησε η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου.


«Αυτοί με τους οποίους συνεργάζομαι σήμερα. Τα παιδιά είναι αλλιώς. Είμαι χαρούμενη από την «καλημέρα» που μου λένε το πρωί μέχρι τις στιγμές όπου η Φαίη έρχεται, μου τρίβεται και μου λέει διάφορα, όπως «Αργυρούλα μου, ξενύχτησα χτες το βράδυ. Το παιδί ήταν άρρωστο». Η σχέση μας είναι από εκείνες που σπανίζουν», ανέφερε στο Πρώτο Θέμα ενώ δεν παρέλειψε να σχολιάσει και τις εκπομπές που της άφησαν...πίκρες.


«Έβλεπα αν η πρόθεση ήταν καλή, έκανα υπομονή και αφοσιωνόμουν στη δουλειά μου. Αν η πρόθεση ήταν κακή, στράβωνα λίγο. Η τηλεοπτική μου εμπειρία με ωρίμασε και δεν είμαι τόσο ευαίσθητη όσο στις αρχές».

Αποκάλυψε μεταξύ των άλλων πως έχει δεχτεί και εκείνη τον δικό της πόλεμο από τα μίντια, με αποτέλεσμα πολλές φορές να βρίσκεται σε άσχημη ψυχολογική διάθεση.

«Έχω φάει πολλές σφαλιάρες από τα μίντια. Στην αρχή έκλαιγα πολύ με όσα λέγονταν και γράφονταν, αλλά με το πέρασμα των χρόνων έμαθα να μη δίνω σημασία. Για μια περίοδο είχα κλειστεί στο σπίτι μου και δεν ήθελα να βλέπω άνθρωπο. Σιγά-σιγά έμαθα να διαχειρίζομαι τα πράγματα. Με έπαιρναν τηλέφωνο φίλοι και γνωστοί, μου έλεγαν τι λένε για μένα και στενοχωριόμουν. Σήμερα, δεν με νοιάζει. Ας λένε ό,τι θέλουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...