Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Δάνης Κατρανίδης: «Κάθε βράδυ, αναμετριέμαι με τις ανεπάρκειές μου, σαν να παίζω για πρώτη φορά»

Ο Δάνης Κατρανίδης έχοντας διανύσει πολλά «χιλιόμετρα» στην υποκριτική εξομολογείται ότι έχει ακόμα τρακ όταν βγαίνει στο θεατρικό σανίδι.


«Εννοείται! Έχω την προσωπική μου αγωνία, να μη προδώσω τον ήρωα, κι όχι απλώς να βγω να κάνω τη δουλειά μου. Όχι μόνο για μένα! Για το θεατή. Διότι, ο
θεατής σε βλέπει για πρώτη φορά. Δεν έχει μέτρο σύγκρισης. Δεν τον ενδιαφέρει αν χθες ήσουν καλός, καλύτερος ή χειρότερος από προχθές. Απόψε ήρθε εδώ, να σε δει. Εγώ κάθε βράδυ, αναμετριέμαι με τις ανεπάρκειές μου, σα να παίζω για πρώτη φορά. Δίνω εξετάσεις. Να καταφέρω να ξανασυναντηθώ με την αλήθεια του ήρωα, δίχως να κουβαλάω, κάτι από νωρίτερα, στη σκηνή....Δεν βγαίνεις να κάνεις τη δουλειά σου. Βγαίνεις να ζήσεις τη ζωή ενός άλλου. Οφείλεις να είσαι διαθέσιμος στη ζωή του άλλου. Δεν πρέπει να υπάρχει τίποτα από σένα, επάνω στη σκηνή. Αυτό κάνει μαγικό το ταξίδι του θεάτρου», δήλωσε στο «My Salonika».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...