Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Παντελής Παντελίδης: Τα παιδικά χρόνια, η πιο δύσκολη απόφαση της ζωής του και το Πολεμικό Ναυτικό

Αποκαλύψεις για πράγματα που δεν γνωρίζαμε για εκείνον κάνει ο Παντελής Παντελίδης σε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις του.


Ο τραγουδιστής μιλώντας για τα παιδικά του χρόνια αποκαλύπτει: 


«Πέρασα όμορφα παιδικά χρόνια και μέχρι σήμερα είμαι αγαπημένος και δεμένος με την οικογένειά μου και μόνο ευχάριστες αναμνήσεις έχω να θυμάμαι. Έχω καταφέρει –Δόξα τω Θεώ- να έχω τους ίδιους φίλους και να ζω ταπεινά όπως όλοι οι συνάνθρωποί μου». 

Σε ό,τι αφορά το πόσο τον στήριξαν τα μέλη της οικογένειάς του, ο τραγουδιστής αποκαλύπτει στο full life:

«Οι γονείς μου και τα αδέρφια μου ήταν δίπλα μου σε όποιες αποφάσεις έχω πάρει στη ζωή μου, ακόμη και στην πιο δύσκολη στιγμή, όταν ήταν να εγκαταλείψω το Πολεμικό Ναυτικό γιατί δεν επιτρεπόταν να ασχολούμαι παράλληλα με το τραγούδι. Αυτό ήταν μία από τις πιο δύσκολες αποφάσεις που πήρα και είχα τη στήριξη των δικών μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...