Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Ευαγγελία Αραβανή: «Δεν με βλέπω και λέω «φτου σου κορίτσι μου». Έχω τις ανασφάλειές μου»

Ποια είναι η σχέση που έχει η Ευαγγελία Αραβανή με τον καθρέφτη της;


«Έχω νορμάλ σχέση με τον καθρέφτη μου για τα βασικά πράγματα που τον χρειαζόμαστε όλοι. Υπάρχουν φορές που αισθάνομαι όμορφη και άλλες που βρίσκω πράγματα που δεν μου αρέσουν όπως όλες οι γυναίκες. Δεν με βλέπω και λέω «φτου σου κορίτσι μου». 


Έχω τις ανασφάλειές μου. Δεν έχω την τρομερή αυτοπεποίθηση που θα φαντάζονται πολλοί. Ίσα ίσα είμαι αρκετά απαισιόδοξη» τόνισε στην Real. Ονειρεύεται πρίγκιπες και άλογα;

 «Πιο μικρή έλεγα ότι θέλω να βρω έναν άντρα που να με αγαπάει πολύ και να είμαι μόνο εγώ γι αυτόν χωρίς όμως τον πρίγκιπα και τα άσπρα άλογα. Πιστεύω ότι αυτό επιδιώκω μέχρι σήμερα, μια νορμάλ σχέση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...