Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Ηθοποιός αποκαλύπτει: "Πήγα στο Εθνικό για να μην πάω φαντάρος"

Και τα κατάφερε. Πήρε αναβολή.


Ο Λεωνίδας Καλφαγιάννης μιλάει στο περιοδικό People και εξηγεί πως έδωσε εξετάσεις στο εθνικό θέατρο για να μην πάει φαντάρος!


Αν και ο Λεωνίδας Καλφαγιάννης σπούδασε προγραμματιστής ηλεκτρονικών υπολογιστών τελικά  αποφάσισε να γίνει ηθοποιός, για έναν πολύ ιδιαίτερο λόγο: " Πέρασα στο πανεπιστήμιο και σπούδασα προγραμματιστής ηλεκτρονικών υπολογιστών. Όλοι μου έλεγαν να πάω να δώσω εξετάσεις στο Εθνικό ή σε κάποια άλλη σχολή, αλλά δεν το έπαιρνα απόφαση. Όταν έφτασα 21 ετών, έψαχνα έναν τρόπο να πάρω αναβολή για να μην πάω φαντάρος. Έδωσα στο Εθνικό και με πήραν!". 


Τον Λεωνίδα Καλφαγιάννη τον γνωρίσαμε μέσα από τη σειρά του ΑΝΤ1 Δεληγιάννειο Παρθεναγωγείο και τον έχουμε δει αρκετές φορές να συμμετέχει σε επιτυχημένες διαφημίσεις. Η αναγνωρισιμότητα που απέκτησε τον έκανε να ξεπεράσει κάποιες από τις φοβίες του: "Μετά το σίριαλ, την είδα από την αντίθετη πλευρά. Από μικρός ήμουν πολύ ντροπαλός και αγοραφοβικός. Τώρα προσπαθώ να το ξεπεράσω. Όταν κάνω ένα ρόλο ή μια διαφήμιση, είμαι επικοινωνιακός, γιατί υπάρχει ένα πλαίσιο που με ασφαλίζει. Όταν βγω στο δρόμο, σκύβω το κεφάλι. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, είμαι ντροπαλός. Από μικρός ήμουν στο επίκεντρο για διάφορους λόγους, οπότε η επιτυχία δεν σήμαινε κάτι για μένα, δεν έπρεπε να επαναπροσδιορίσω τον εαυτό μου. Απλά, με το σίριαλ, ντρεπόμουν πιο πολύ όταν με αναγνώριζαν ή με κοιτούσαν στο δρόμο" λέει στο περιοδικό.
Ο γάμος δεν είναι στα άμεσα σχέδια του Λεωνίδα Καλφαγιάννη, ή ακόμα καλύτερα δεν είναι καθόλου στα μελλοντικά σχέδια του: "Δεν θα παντρευτώ ποτέ. Άλλο το να πιστεύω στον Θεό κι άλλο να κάνω κάτι που το θρησκοληπτικό κομμάτι απαιτεί για να είσαι «καλός χριστιανός». Δεν νιώθω ότι πρέπει να υπηρετήσω ένα κλισέ μιας τελετής. Ίσως να παντρευόμουν, αν ζούσα σε άλλη εποχή και σε άλλη χώρα" καταλήγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...