Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Ίνκα Τσαγκάρη: Κατά Μητρόπουλου για την κληρονομία της Ναθανήλ

Η κόρη της Έλενας Ναθαναήλ, Ίνκα Τσαγκάρη θα λύσει τις διαφορές της με τον Τάσο Μητρόπουλο στις αίθουσες των δικαστηρίων.


Η Έλενα Ναθαναήλ και ο Τάσος Μητρόπουλος ήταν ζευγάρι για 29 ολόκληρα χρόνια. Η κόρη της ηθοποιού, Ίνκα τον είχα σαν πατέρα της, αλλά μετά τον θάνατο της Έλενας Ναθαναήλ άλλαξαν πολλά πράγματα.

 Αφορμή γι’ αυτό στάθηκε το κτήμα της ηθοποιού στην Εύβοια όπου ζούσε εκεί τα τελευταία χρόνια της ζωής της. Τώρα και οι δυο πλευρές το διεκδικούν.

«Το κτήμα αυτό μου ανήκει, καθώς εγώ το πληρώνω, το δηλώνω στην Εφορία και το έχω κληρονομήσει νόμιμα από τη μητέρα μου. Το σπίτι της Έλενας είναι δικό μου», δήλωσε η Ίνκα Τσαγκάρη στο ciaoκαι συνέχισε:

«Ο Τάσος ήταν σαν πατέρας μου. Ήταν. Το μόνο που μπορώ να πω είναι πως από τότε που έφυγε η Έλενα, αναθεώρησα πολλά πράγματα που πίστευα για αρκετό καιρό».  

Πηγή: http://www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...