Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Καίτη Γαρμπή: "Τα Χριστούγεννα του '99, ενώ θήλαζα το γιο μου, πήγα να πεθάνω"


Η Καίτη Γαρμπή απείχε συνειδητά αρκετά χρόνια από την Αθηναϊκή νύχτα και τις πίστες και η φετινή της επανεμφάνιση ήταν παραπάνω από θριαμβευτική. Η αγαπημένη τραγουδίστρια ξαναμπήκε στη ζωή μας σαν χείμαρρος. Ετοιμάζει δισκογραφική δουλειά και μαζί με το Γιώργο Μαζωνάκη έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν ένα από τα πιο δυνατά σχήματα στο νυχτερινό κέντρο “Φωταέριο”.


Στη συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό ΟΚ! και στον Γιάννη Πουλόπουλο, η ειλικρίνεια της αφοπλίζει και φαίνεται ότι έχουμε χάσει πολλές από τις στιγμές της Καίτης Γαρμπή. Μίλησε για τον αγαπημένο της Διονύση Σχοινά, αποκάλυψε ότι κάποια στιγμή ήρθε πολύ κοντά στο θάνατο και αναφέρθηκε και στη σχέση που έχει με το μονάκριβο γιο της:

Έφτασες ποτέ κοντά στον θάνατο;

Ναι. Τα Χριστούγεννα του 1999, θυµάµαι, όπως ήµουν στο κρεβάτι και θήλαζα τον γιο µου, που ήταν 1 µηνός ένιωσα έναν τόσο έντονο πόνο που νόµιζα ότι θα πεθάνω. Αισθανόµουν ότι έσβηνε η αναπνοή µου. Άφησα το µωρό στην αγκαλιά της µητέρας µου, ξάπλωσα στο κρεβάτι και σκέφτηκα: «Κάπως έτσι λοιπόν είναι όταν πεθαίνεις. Μα είναι τόσο ωραία η ζωή µου. ∆εν είναι κρίµα να χάσω τον ∆ιονύση και το παιδί µου και να µε χάσουν κι αυτοί;». Ευτυχώς, διατήρησα την ψυχραιµία µου. Επικοινώνησα αµέσως µε τον γιατρό µου, ο οποίος ήρθε και µε πήρε σηκωτή και µε πήγαν µε ασθενοφόρο στο νοσοκοµείο όπου διέγνωσαν µία άσχηµη µορφή παγκρεατίτιδας. ∆εν µπορώ να σου πω ότι ύστερα από αυτή την εµπειρία δεν φοβάµαι πια τον θάνατο, παρόλο που έχω διαβάσει πολύ για το συγκεκριµένο θέµα. Όµως τώρα πια ξέρω και δέχοµαι τα πάντα ως µέρος της εξέλιξης λέγοντας πάντα: «Όλα καλά, δόξα τω Θεώ».

Διαβάστε περισσότερα στο ΟΚ! που κυκλοφορεί:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...