Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Σάσα Μπάστα στο «Όλα τρέλα»: Δεν είμαι έγκυος!

Η Σάσα έκανε την πιο σέξι επιστροφή…


Στο πρώτο «Όλα τρέλα»,το βράδυ της Δευτέρας, αυτής της εβδομάδας ήταν καλεσμένη η Σάσα Μπάστα.


Η σέξι τραγουδίστρια απάντησε στις φήμες που τη θέλουν να περιμένει το πρώτο της παιδί, καρπό του έρωτά της με τον αγαπημένο της και μουσικό παραγωγό, Valentino.
«Μετά από τόσους μήνες που λένε ότι είναι έγκυος, θα έπρεπε να έχω γεννήσει» είπε και συνέχισε μιλώντας για τις αλλαγές που έχουν συμβεί τα τελευταία χρόνια στην προσωπική της ζωή: «Δεν ήμουν των σχέσεων, ειδικά όσο ήμουν εδώ στην εκπομπή».

Θέλησε, μάλιστα, να μην… επεκταθεί, αλλά να μιλήσει για το νέο της κομμάτι με τίτλο «Μου 'μαθες έρωτα», που σημειώνει εδώ και λίγους μήνες ραδιοφωνική επιτυχία. Όταν ο Βαγγέλης Περρής, εκμεταλλευόμενος τη συνεργασία της στο συγκεκριμένο τραγούδι με τον σύντροφό της, τη ρώτησε ποιος έχει κάνει τη διασκευή, με εκείνη να απαντάνει «Ο Valentino...» κάνοντας την παρέα της εκπομπής να ξεσπάσει σε γέλια και τον Βαγγέλη Περρή να συμπληρώνει: «Σάσα, δεν θέλω να μιλάς για τα προσωπικά σου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...