Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Η Ειρήνη Παπαδοπούλου αποκαλύπτει την καταγωγή της! Δέχθηκα μεγάλο ρατσισμό στο σχολείο..."

Άνοιξε την ψυχή της...

 

Στο περιοδικό "ΕΓΩ" μίλησε η εντυπωσιακή τραγουδίστρια Ειρήνη Παπαδοπούλου για την επιτυχία που γνωρίζει το σχήμα στο οποίο εμφανίζεται, αλλά και για τις δυσκολίες που αντιμετώπιζε, μεγαλώνοντας φτωχικά στο Μενίδι...





"Δεν κατάγομαι από πλούσια οικογένεια, ούτε υπήρξα καλομαθημένη. Τα παιδικά μου χρόνια ήταν δύσκολα πολύ. Ήμουν όμως, πάντα περήφανη γιατί οι γονείς μου δούλευαν σε δυο δουλειές για να τα βγάζουμε πέρα. Μπορεί να μη μου αφιέρωναν το χρόνο που ήθελα σαν παιδί, αλλά έμαθα μέσα από αυτό να πατάω κι εγώ στα πόδια μου και να είμαι ανεξάρτητη από πολύ μικρή...

Τι δυσκολίες περάσατε ως παιδί ;

Υπήρχαν δυσκολίες που είχαν να κάνουν με την έλλειψη οικονομικής άνεσης. όπως το ότι αναγκαζόμουν να φοράω μεταχειρισμένα ρούχα, αλλά αυτές δεν με ενοχλούσαν καθόλου. Αυτό που με πληγωνε ήταν ο ρατσισμός με τον οποίο με αντιμετώπιζαν στο σχολείο...

Είχε ως αφετηρία την εμφανή από τα ρούχα μου δυσχερή οικονομική μου θέση, αλλά και την καταγωγή μου. Επειδή εγώ γεννήθηκα στο Καζακστάν -από Έλληνες όμως γονείς- δεν μπορούσαν να καταλάβουν ότι δεν ήμουν ούτε Καζάκα, ούτε Ρωσίδα, απλά παιδί μεταναστών..." .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...