Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Ησαΐας Ματιάμπα: «Χαίρομαι που υπάρχουν χοντροί σαν και μένα»

Κάποτε ο Ησαΐας Ματιάμπα υπήρξε αθεράπευτα ρομαντικός. Είναι ακόμα;


«Λιγότερο. Όταν έχεις λογαριασμούς, ενοίκια και γεμάτο πρόγραμμα, πώς να σκέφτεσαι αγάπες και έρωτες; Πάντα όμως υπάρχει χρόνος αν θέλεις κάτι». 


Πώς αντιμετωπίζει ένας τόσο ρομαντικός άνδρας την ξενοφοβία των Ελλήνων; «Λοιπόν, άκου μια ιστορία. Στη δουλειά μου υπήρξε ένας πελάτης που καθόταν σχεδόν μπροστά μου και έκανε ρατσιστικά σχόλια. Η πρώτη μου σκέψη ήταν να τον χτυπήσω. Δεν το έκανα όμως. Αντιθέτως, έκανα πως δεν καταλάβαινα τίποτα και συνέχισα να τραγουδάω» τόνισε στο Πρώτο Θέμα.

 Με τον ρατσισμό που συνοδεύει τον κόσμο του θεάματος, τον άγραφο κανόνα που απαιτεί τους καλλιτέχνες να είναι πάντα νέοι, ωραίοι και λαμπεροί, τι κάνει; «Πώς αντέδρασα όταν με είπαν χοντρό; Χαίρομαι που υπάρχουν χοντροί σαν και μένα. Δεν με απασχολεί καθόλου είτε έχω εκατό κιλά είτε ζυγίζω εβδομήντα. Τη δουλειά μου θέλω να κάνω».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...