Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

Βίκυ Καγιά: «Είμαι δοσμένη στη δουλειά μου και ερωτευμένη με αυτή»

Το μοντέλο έκανε νέες δηλώσεις για την προσωπική του ζωή


Τα δημοσιεύματα τη θέλουν ζευγάρι με τον επιχειρηματία Ηλία Κρασσά, αλλά η Βίκυ Καγιά έδωσε τη δική της απάντηση στην κάμερα πρωινής εκπομπής.


«Δεν θα σου απαντήσω αν είμαι ερωτευμένη. Είμαι δοσμένη στη δουλειά μου και ερωτευμένη με αυτή», ενώ για τις φήμες για τον γνωστό επιχειρηματία πρόσθεσε: «Τα έχουμε πει αυτά με τη Σάσα. Δεν είναι εδώ ο χώρος και ο χρόνος να μιλήσουμε για αυτά. Είμαστε πολύ καλοί φίλοι, κάνουμε παρέα», είπε το μοντέλο στην κάμερα της εκπομπής «Το Πρωινό».

Όσο για τον λόγο που τα media ασχολούνται με την προσωπική ζωή της ίδιας, αλλά και του πρώην συζύγου της, Νίκου Κριθαριώτη; «Δεν ξέρω γιατί γίνεται αυτό. Εσείς οι δημοσιογράφοι μεταξύ σας θα πρέπει να το συζητήσετε αυτό. Από εκεί και πέρα συμβαίνουν αυτά. Τα έχει αυτά η ζωή», σχολίασε και συνέχισε μιλώντας για το διαζύγιό της: «Δεν θέλω να συζητάω άλλο αυτό γιατί δεν έχει καμία απολύτως σημασία. Ό,τι είχα να πω, το μοιράστηκα με τον τρόπο που το νιώθω και είπα τη δική μου αλήθεια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...