Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Καυγάς Ουγγαρέζου με Κωστόπουλο! "Εγώ δεν είμαι εδώ για να σε διασκεδάζω"!


Συζήτησαν για...βαρετές συνεντεύξεις!

Με αφορμή την συνέντευξη που παραχώρησε η Ελισάβετ Σπανού στο PEOPLE και την οποία είχε αποκλειστικά πριν δημοσιευτεί ο διευθυντής του περιοδικού, Άρης Καβατζίκης, ξεκίνησε ένας μεγάλος τσακωμός μεταξύ Πέτρου Κωστόπουλου και Δημήτρη Ουγγαρέζου σχετικά με τις συνεντεύξεις γενικότερα.

Ο πρώην εκδότης πιστεύει ότι ο συνεντευξιαζόμενος πρέπει να λέει κάτι που θα "βγάλει" τίτλο, ενώ αντίθετα ο Δημήτρης Ουγγαρέζος επέμενε πως οι συνεντεύξεις δεν δίνονται για αυτόν τον σκοπό.

"Ναι συγγνώμη πρέπει να πούμε ότι βλέπουμε τσόντες με εγκύους κουτσές για να μην είμαστε βαρετοί ; Ό,τι θέλω θα πω και εσύ ό,τι θες θα ρωτήσεις"

Κωστόπουλος: "Και εγώ έχω το δικαίωμα να σου πω ότι αυτό που λες είναι σκυλοβαρεμάρα"

Ουγγαρέζος:  "Ωραία και χέστηκα κι εγώ! Εγώ δεν είμαι εδώ για να σε διασκεδάσω, είμαι για να απαντήσω σε μια συνέντευξη"!

Δείτε το βίντεο!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...