Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Μαστροκώστα: «Ντρεπόμουν να κοιτάξω τον εαυτό μου στον καθρέφτη. Με έβλεπα και έλεγα: ‘’πώς είσαι έτσι;’’»

Η Γωγώ Μαστροκώστα είναι μια σέξι και εντυπωσιακή γυναίκα.
Αυτό για τους άλλους και όχι για την ίδια, αφού έχει πολλές ανασφάλειες. 


«Μπορεί να πούλησα την εξωτερική μου εμφάνιση κάποια στιγμή στο παρελθόν , όμως έγινε στο πλαίσιο της δουλειάς μου. Δεν έγινε για κανένα λόγο ματαιοδοξίας. Και βέβαια σε καμία περίπτωση δεν φέρθηκα χαζά και ανώριμα απέναντι σε αυτό», εξήγησε στο hello και συνέχισε: 

«Δεν έχετε γνωρίσει πιο ανασφαλή γυναίκα. Ακόμα και πριν δέκα χρόνια ντρεπόμουν να κοιτάξω τον εαυτό μου στον καθρέφτη. Με έβλεπα και έλεγα: «πώς είσαι έτσι;». Τώρα που έχουν περάσει τα χρόνια σκέφτομαι καμιά φορά: «Κοίτα που δεν το απολάμβανα τότε». Βέβαια και σήμερα έτσι κάνω. Εξακολουθώ να έχω τις ίδιες ανασφάλειες». Όσον αφορά τον Τραϊανό Δέλλα είπε: «Δεν ήταν ποτέ άνθρωπος που θα έλεγε πολλά λόγια. Δίπλα του όμως πάντα αισθανόμουν σίγουρη για τη ματιά του προς εμένα. Δεν ένοιωσα ποτέ καμία αμφιβολία ακόμα και όταν δεν ήμουν στα καλύτερά μου».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...