Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Η Αραβανή αποκαλύπτει: «Έφυγα από το Μες στην καλή χαρά γιατί δε χωρούσα στον καναπέ»

Για τους λόγους της απομάκρυνσής της από το «Μες στην καλή χαρά» μίλησε για μια ακόμη φορά η Ευαγγελία Αραβανή. 

«Θα πω αυτό που έχω ξαναπεί: Ήταν απόφαση του καναλιού. Με κάλεσαν και μου ανακοίνωσαν ότι η ομάδα πρέπει να γίνει ξανά πενταμελής και όχι εξαμελής. Δομικά, δηλαδή, η εκπομπή δεν μπορεί να υποστηρίξει έναν καναπέ με έξι άτομα. Στην αρχή έπαθα ένα σοκ και στεναχωρήθηκα λιγάκι», είπε η πρώην «Σταρ Ελλάς» στη «Μεσημεριανή Μελέτη».

Μεταξύ άλλων, η Ευαγγελία παραδέχτηκε πως η Ναταλία Γερμανού ήταν και βρίσκεται στο πλευρό της: «Τη Ναταλία την έχω ευχαριστήσει πολλές φορές και θα την ευχαριστήσω για άλλη μια φορά δημόσια. Όπως μου στάθηκε η Ναταλία, δε μου στάθηκε κανένας άλλος» ανέφερε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...