Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Τα συγκινητικά λόγια του Σερβετά: «Μου λείπει ο πατέρας μου.. Ένας μικρός καβγάς, να με κλέψει στο τάβλι…»

Κάνει πλάκες, αποτελεί την ψυχή της παρέας, είναι εκκεντρικός πολλές φορές και σίγουρα γνήσιος Θεσσαλονικιός.

Ο Γιάννης Σερβετάς «άνοιξε την καρδιά του» σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή «Κορίτσια για σπίτι» και μίλησε για το χαμό του πατέρα του. Ο παρουσιαστής είχε μεγάλη αδυναμία στον πατέρα του τον οποίο έχασε το 2010 μετά από μεγάλο αγώνα που έδωσε με την επάρατο νόσο. «Μου λείπει ο πατέρας μου. Ένας μικρός καβγάς, να με κλέψει στο τάβλι, να με ρωτήσει αφού έχω φάει τρία πιάτα φαγητό, αν έχω χορτάσει... ο πατέρας μου. Αυτό είναι το καλό με τους πατεράδες μας, ότι μοιάζουμε στις μάνες μας γι' αυτό και μας λείπουν. Ήταν πρότυπο για μένα, ήταν ο πρίγκιπας ο οποίος ερχόταν με το μηχανάκι του και με έπαιρνε με τη βέσπα του, με έβαζε και καθόμουν μπροστά... Μου λείπει αυτή η ασφάλεια που μου πρόσφερε και νομίζω κι εγώ το πήρα αυτό, την υπερπροστασία στους δικούς μου ανθρώπους», δηλώνει ο Γιάννης Σερβετάς.

Γι' αυτό όμως που ευχαριστεί το Θεό και κοιμάται ήσυχος είναι για το ότι είχε χρόνο να του πει όλα όσα ήθελε. «Δόξα τω Θεό πρόλαβα να του πω αυτά που ήθελα. Είχαμε χρόνια να τα πούμε και τα είπαμε όλα δεν αφήσαμε τίποτα», είπε χαρακτηριστικά.

Ο μπαμπάς του Γιάννη Σερβετά επίσης, άνθρωπος απλός και λαϊκός ήθελε να τον αποκαταστήσει. Όχι όσον αφορά στο γάμο αλλά σε μια θέση στο δημόσιο. Για εκείνον όπως αποκαλύπτει ο παρουσιαστής ήταν δεδομένο ότι θα τον αγαπάει ο κόσμος. « Για τον πατέρα μου, ο οποίος ήταν απλός, λαϊκός άνθρωπος, έντιμος, θεωρούσε δεδομένο ότι ο κόσμος έπρεπε να με αγαπάει και να χαμογελάω. Θα ήθελα πάρα πολύ να είναι περήφανος για μένα», εξομολογείται. Τέλος, ο Γιάννης Σερβατάς αποκάλυψε το λόγο που έκοψε το τσιγάρο, λέγοντας: «Ξέρεις τι μου είπε ο πατέρας μου πριν πεθάνει; «Κόψε το τσιγάρο για να μην τραβήξει ο γιος σου αυτά που τραβάς εσύ από μένα» και το χρωστούσα στον πατέρα μου. Έκοψα το τσιγάρο και ξεκίνησα τη γυμναστική».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...