Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

ΒΙΝΤΕΟ: Η έκρηξη της Μενεγάκη για το Ρέμο: «Δεν θα είμαι πια διακριτική»

Αποφάσισε να μιλήσει δημόσια η Ελένη Μενεγάκη μέσα από την εκπομπή της και να στείλει το δικό της μήνυμα στον Αντώνη Ρέμο.

«Θέλω να στείλω ένα μήνυμα στον φίλο μου!», είπε η παρουσιάστρια κοιτώντας κατάματα την κάμερα και ξεκίνησε τα παράπονα τα οποία κατέληξαν σε... έκκληση!

«Πόσο ακόμα θα προσπαθώ να κρατιέμαι νέα για να τα πούμε από κοντά; Έχουν περάσει και 20 χρόνια! Πόσο να με χτενίσουν και να με βάψουν για να στέκομαι; Κάνε μου τη χάρη κι έλα μια φορά να τα πούμε από κοντά. Αλλά να έρθεις πριν να είμαι τελείως ερείπιο. Τώρα που κρατιέμαι ακόμα. Δεν θες να τραγουδήσεις, δεν πειράζει, έχω εγώ 150 βίντεο κλιπ. Θα τραγουδήσω μόνη μου! Διακριτική, διακριτική, αλλά δεν θα είμαι πια», είπε χαρακτηριστικά.

Αφορμή για αυτή την πρόσκληση στάθηκε η συνέντευξη τύπου που έδωσαν ο Αντώνης Ρέμος, ο Στέλιος Ρόκκος και η Ελένη Φουρέιρα για την πρεμιέρα τους στο νυχτερινό κέντρο «Αθηνών Αρένα».

Δείτε το απόσπασμα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...