Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Ελένη Μενεγάκη: Ποιος άντρας την ενθουσίασε και την… «κάλυψε» πλήρως;

Στην έναρξη της εκπομπής «Ελένη» η παρουσιάστρια αφιέρωσε χρόνο για να μιλήσει για τον άντρα που κατάφερε χθες το βράδυ να της «πάρει τα μυαλά». Για ποιον ο λόγος;

Για τον Javier Bardem. «Πέρασα πολύ ωραία, μου άρεσε το έργο και μου άρεσε πολύ παιδιά ο Bardem. Πω πω πω πω πω πόσο μου άρεσε....», είπε χαρακτηριστικά η Ελένη Μενεγάκη.

Φυσικά αμέσως οι γυναίκες του πάνελ συμφώνησαν απόλυτα λέγοντας πως είναι πολύ όμορφος.

«Όχι, κούκλος δεν ήταν», είπε η παρουσιάστρια και συνέχισε λέγοντας «μου άρεσε έτσι όπως έπαιξε, ο ρόλος, δεν ξέρω με ενθουσίασε ο Bardem εχθές, αν σας πω ότι μου κάλυψε όλο το έργο...».

Στο τέλος, βέβαια, μίλησε και για τον James Bond... Daniel Craig, όχι για την υποκριτική του ικανότητα αλλά για το... στυλ του! «Θέλω να σας πω ότι κι ο James ότι κουστουμιά του βάζανε... πως έπεφτε έτσι επάνω του. Δεν έχω λόγια. Μαθήματα στυλ.»

Δείτε το απόσπασμα

Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...